----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, June 22, 2010

~yer saya ader awak sorang jer~

.......last nite..erm...actually awal pagi tadi....
.......................................
si dia bertanya...
'sayang x derk boy laen kan.??'
.....................................
...erm...
setakat hari ini
sayang saya pada awak
x pernah berubah
.......................................
erm..
ya..
..x perlu nak cakap banyak..
......coz kalu cakap banyak pun...
.....tpi.....
... kalu menduakan pun apa gunanya kan??..
...tapi...
..hati saya cakap..
..hanya awak dalam hati saya..
........................................................
awak percaya x kat saya??
.........................................................
saya harap
saya seorang sahaja dalam hati awak
sebab
awak dalam hati saya skunk
..mungkin awak rasa saya x serius..
tapi
..nampak jer macam tu kot..
hehe
anyway
..i love..
..i miss..
>>>>>>> ~imari~ <<<<<<
...............................................................


No comments:

Post a Comment