----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, June 5, 2010

~feel sleepy~

salam 1 malaysia..huhu...aku rase sgt mengantuk tika ini...entah la...selalunya aku dapat bertahan..haha..huhu..nasib baek mak aku ader kat depan nie tgk tv..huhu..dier klu x tido kul 12..mmg susah nak tido da...haha...skunk nie tgh layan movie @ TV2..huhu..aku x tgkpon cos x dpt nak fokus 2 perkara dalam 1 mase..haha..hari ini..kesihatan ayah aku x bpe nak bgus sgt...dier still demam...n kaki dier sakit2...sian la...sape x syg ayah bukan??hope dier cepat sembuh..amin...erm..lagipon x perlu na risau coz aku pun bley drive skunk...so pape hal ayah aku ley kasi aku drive..cume masalahnyer....mak aku yg still takut nak naek ngn aku...hahaha...well..sepatutnya,aku n family weekend nie balik pahang..ader kenduri..tpi..da ayah aku x sihat nak wat cam ner kan???hehe...demamnyer kali ini teruk skit..dier x penah demam macam nie.....erm..tpi dier ckp next week nak amek cuti..erm..ti dier bg 2 choice!!nak balik pahang or cameron...(sebenarnyer cameron pon kat pahang,,,tpi pintu masuk dier kat perak so automatik aku ingt cmeron tu kat perak)haha...tpi keputusan x dibuat lagi..huhu..erm...hari nie indian gurl tu menghabiskan seharian di rumah aku..omg!!penatnyer aku nak layan dier..haha..da la..aku pon x paham dier cakap per(dier pandai cakap tamil sahaja!!)....last2 aku yang belajar bahasa tamil ngn dier..dier plak mengajar aku care nak menyebut dgn betul..hahaha..klakar la...make up aku jdi barang mainan die...(besela perempuan)....n yg jdi mangse is aku!!!haha,,takpela..x kisah pon...budak2....tpi itulah..cume penat ckit melayan keletah budak aktif nie..huhu....serius..hari ini adalah hari yng memenatkan...tpi aku njoy je...haha...erm..tpi aku rindu si dia...haha..my topup balance is RM0.00...haha..so...thats why la aku rindu dier..haha....n dier tolong topup...lpas magrb tdi..thanx my anje...hehe....erm...esok si dia nak pi kl..shopping maybe..n i dont think...time tu mase yg sesuai nak msg..haha..yela ngn familykan....nak kacau..x bes jgk..haha...anyway my anje...i'll always missing u...anytime...anywhere...and...any2...more...hehehe...erm...si dia ada cakap nak beli camera DSLR....so...senang la nak snap pic aku banyak2!!!hahahahahah(perasan lebeyh).....so...aku rse...aku mengakui kesilapan aku selame ini....yeah!!my anje said...aku nie byk pk bukan2....omg!!aku x percaya yang aku nie memang kuat cemburu...oh plez!!aku nak wat per nie???hahaha...my muaz also says the same thing...huhu..memalukan...haha..lagipon........bukan aku yang pinta macam tu...huhu..to my anje...i just want to say sorry to you...huhuhu...maybe..i feel..bored+missing+loving you...haha...aku just takut...oh no.....huhu...anyway...settle jugak malam nie...haha...to my anje..i love you so much dear.......n i hope u pon same jgk...(huhu..aku x nak la jdi SS)...HEHE...k la....aku ngantok sgt nie..siyes!!...mmuahh

~nf~

No comments:

Post a Comment