x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, July 21, 2012

~SELAMAT BERPUASA~

assalamualaikum...selamat berpuasa..
hari nie aku berpuasa kat ruumah..walaupun cuti 2 hari tapi aku bersyukur dpt bersama mereka...

anyway....nak share pic aktiviti aku kat kolej sepanjang minggu nie...
SPELL IT RIGHT!!
ANJURAN ENGLISH SOCIETY





SEMESTER 3..AHAHA...

PIC KREDIT TO ROSELL AND JOE ISMAIL :)

ANYWAY SELAMAT BERBUKA PUASA...




Tuesday, July 10, 2012

~a day with my besties~

hai assalamualaikum,,,hari ahad lepas aku n dibot,ana,eli kuar g tgk spiderman..


kitorg g skudai parade je..sebab kat situ x ramai org..hahaha

bes gile..
x rugi kalau pergi tgk...
then lepas tu kitorg g karaoke..
maen game..
hahaha
nak masuk rumah hantu ana x berani..
hehehe
then g makan...hasrat di hati nak g makan steak..call kawan..rupenyer dah sampai baru die bgtau kedai slah..haha...memey terpaksa ah makan..pastu x puas hati kitorg g makan plak steamboat kat dataran bandaraya tuh...haha..yela outing kan sampai kul 10..pastu balik..well..seronok dpt spend time ngn korg..

ermmm
anyway..hero spiderman tu hensem gilooooo oke..hewhehw


aummmmmmmmm



Sunday, July 8, 2012

~rindu nak mati~

salam..hari nie genap seminggu aku balik jb..genap seminggu mak ayah aku g umrah..ya Allah..seksanya hidup..x dapat dgr suara...aku pernah jauh mcm nie..kalau aku kat jb pun aku x kisah sebab aku tau ayah mak aku ade kat perak...bile dorg tade aku rase ya Allah...betapa aku rindukan mereka berdua....i love them so much.....memang x der sape boleyh ganti mereka....mum dad..i love u so much