----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, June 9, 2010

~telinga macam nak pekak~

huhu..ni la akibatnyer kalu asyik menyumbat telinga ngn earphone tu...haha...pastu volume maximum punyer..eh??/mane x problem kalu camtu..haha...aku bru jer 18 taun....ish...kalu asyk sumbat benda alah tu jer dalam telinga aku tuh gamaknyer makin cepat la telinga aku nie pekak..hahaha..tu la masalahnyer..org ketagih music....mesti nak dgr lagu punyer..pastu da la ngade nak pkai benda alah tu....kalu wat loudspeaker...x bes....ngade btol...hahaha...pastu ble sakit telinga sebok nak pi jumpe dr...hahaha...teruk tol...kepada sape2 yang minat dgr lagu tu..dgr jer loudspeaker...jgn nak gatai pakai benda alah tu..hahaha...nant ketagih cam aku...kalau boleh nak bg pecah eardrum aku nie....hahaha

No comments:

Post a Comment