x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, May 30, 2010

~hope esok bawa keceriaan~

.......chaiyok!!....(sebenarnyer aku da sewel coz x cukup tido sjak bpe ary lpas...especially aku ader prob...kakakaka)..k la..

life is so difficult

missing u..........................................

~siapa lagi???~

huhu...esok...isnin 31 may 2010..huhuu..(macam nak isyhtihar puasa jer nie)..huhu...kawan divas aku tu nak pi matrik da...huhu..sediynyer..sape nak dgr story aku lagi...ko mesti busy kan pidah.....tggal la aku sorg2 memendam rase..huhu..wehhhhh...sediyh weh.........aku nak wat lawak ngn sape ag???..huhu..sediy nie....huhu....

ape nak buat.....

nak buat ape..nak buat per..nak buat per..nak buat per..nak buat per nie!!!!!!!!!!!!!!!

pada pendapat korang...

kalu korg frust dalam bercinta.....ape yang korang akan wat????
ni la topik yang aku bincangkan bersama  divas..(aku melayan sedih dier r)....
(mse artikel selepas ni ditulis..aku plak yang sediy..hahahaha...siot sgt aku nie)kalu aku ditakdirkan untuk di frustkan...huhu(ayat pasrah)...i wish...yang tuhan dapt tutup pintu hati aku tuk org len....x larat..penat....kalau lah...ader 'ubat' yang ley wat tutup pintu ati tu..aku nak try..huhu..why???cos x perlu rse sakit...x perlu rse kecewa...x perlu rse penat...x perlu rse cam org bodo...huhu...

~ape nie???~

...rase penat...bosan...rase ditipu....konfius....oh tuhan..apakah ini???....huhu..aku rse frust sgt....huhuhu.....nape jdi camnie....huhu....

Saturday, May 29, 2010

Lagenda Budak Setan - Bila Cinta (Female Version)

menusuk kalbu betul lagu nie..bes gler..

~halooo guys~

salam..hope sihat sejahtera..huhu..ary nie...my dad  jumpe doktor..coz dier demam...ciannyer.....demam manje2 gtu..haha...hope semoga cepat sembuh!!!

Friday, May 28, 2010

~msg org bg aku tolong post~

seorang muslimah.......dilahirkan ke dunia ibarat sebutir permata,apabila digilap akan memancarkan kilauan cahaya..apabiladiletak ditempat ditempat yang mulia akan disanjung sebagai permaisuri...apabila dibekal dgn ilmu didada akan menjadi cendiakawan bestari...seorang muslimah akan dikenang sebagai suri sang jejaka,menjadi ibu kepada puteri dan putera dan menjadi pertiwi seisi buana...(buana tu ape eh??)

~andai alquran bisa bicara~

msg nie wat aku hiba jer...ada benarnya...thanx arifah atas msg nie!!!

andai alquran bisa bicara:
"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dengan wudhu kau sentuh aku,dalam keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,sekarang kau telah dewasa,nampaknya kau sudah tdk pedulikan aku lgi,apakah aku hanya bacaan usang????yang tiggal sejarah?sekarang kau simpan aku dengan rapi....kau biarkan aku sendiri,aku menjadi kusam dalam almari..berlapis debu...dimakan kutu,ku mohon peganglah aku lagi..bacalah aku setiap hari,kerana aku akan menjadi penerang dalam kuburmu!!"

~x derk keje laen ker?????!!!!~

salam 1 malaysia..hehe...sempena wesak nie....aku nak ucapkan selamat hari wesak to sape2 yang menyambutnya...anyway....aku geram btol ble aku x abes2 dapt msg video2 lucas2 nie...fedup aku...hhahaha....mane x nyer...sikit2 nak promote aksi basah pramugari la....gadis seksi la....hey!!!!x malu ker????bodo punyer org!!!!!nak wat bisnes pon jgn la wat mcm nie......x halal bodo!!!!ish!!!!aku nie x r baek sgt...tpi agak2 la.....ape yg dorg wat nie akan merosakkan mase depan anak2 bangse especially melayu islam......aku mmg x puas atie.....akibat teknologi yang makin hari makin canggih  nie....anak2 generasi mase depan yg masih mentah ini..da pandai dlm bab yg 18 sx!!!hallooo....!!!18sx!!!bukan 4,5,6sx!!skunk nie....budak 4 taun pon ader hp yer!!kalu msg mcm nie sampai kat dorg????ape la yang budak2 nie paham????ish2!!!cari la keje len.....pk tuk mase depan ok.......tuk anak2 generasi muda yang akan memimpin negara pada masa hadapan....tunjuk contoh2 yang terbaek..huhu....bg aku moral adalah penting....dan mencerminkan peribadi kita.....btul x???lagi 1 yang aku x brape berkenan nie....budak2 kecik pon da pandai gune bahase kasar....aku klu bodo...bangang..bengong.bongok tu aku ley la terima lagi...tpi kalu sampai babi tu pahal????agak2 dorg blaja mane???aku bercakap nie dri pengalaman aku sendiri....sepupu aku....5 org adik beradik(13-3tahun)yang tua2 nie kalu bergadoh.....massallah....erm...bahase kesat...kasar...x derk licin langsung!!!(hehehe)..so yang adik2 nie pon..kalu marah....mengikut jgk la....so sape yang wajar diperslahkan...bg aku....waktu usia2 begini..ibu bapa perlu memantau bahase percakapan anak2....tegur2la....aku rase mkcik aku nie jenis x kisah pasal anak2 dier sangat...coz dier sibok memikirkan pasal perkahwinan dier..erm....anyway anak2 adalah permata hati....mereka ibarat kain putih yang menuggu untuk dicorakkan...erm...aku pon x la ank yg baek...tpi sekurangnya,...aku tau aku telah dididik sebaek mungkin...anyway thanx mum n dad!!!

~Palestin hargai peranan kerajaan, rakyat Malaysia~

PUTRAJAYA 27 Mei - Presiden Palestin, Mahmoud Abbas berkata, pertemuan beliau dengan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama dalam waktu terdekat ini akan membincangkan perkara-perkara penting berkisar isu sempadan dan keselamatan.

Menurutnya, perbincangan yang akan cuba meleraikan kebuntuan konflik Palestin-Israel itu juga bakal memasukkan soal kedudukan Baitulmaqdis Timur dan sumber air.

Beliau yang memulakan lawatan kerja selama tiga hari ke negara ini merakamkan penghargaan kepada kerajaan dan rakyat Malaysia yang selama ini memberi sokongan kepada pembentukan sebuah negara Palestin berdaulat.

''Hubungan dua hala Malaysia-Palestin adalah hubungan persaudaraan dan saya mengambil kesempatan ini untuk menyuarakan penghargaan sedalam-dalamnya kepada pemimpin dan rakyat Malaysia.
''Kita yakin Malaysia akan terus memberi sokongan kepada perjuangan Palestin untuk menamatkan penaklukan di sana terutamanya di Baitulmaqdis Timur dan tapak sucinya.

''Menjadi harapan kita semua dapat bersembahyang di Masjid Al-Aqsa dalam masa terdekat," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang akhbar bersama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Bangunan Perdana Putra di sini hari ini.

Jurucakap White House, Tommy Vietor semalam mengesahkan Presiden Palestin itu akan bertemu Obama dalam waktu terdekat tetapi tidak mengulas tarikh pertemuan.

Sebelum ini, pentadbiran Obama menjemput Perdana Menteri Israel, Benjamin Netanyahu mengunjunginya di Washington.

Mahmoud berkata, beliau telah memberi taklimat kepada Najib berhubung proses damai di negaranya terutama melalui rundingan damai tidak rasmi yang disokong oleh negara-negara Arab dan masyarakat antarabangsa.

''Saya dan Perdana Menteri mengadakan perbincangan yang amat berjaya dan saya telah mengulangi penghargaan rakyat Palestin kepada Malaysia," katanya

Utusan Malaysia Online - Berita Utama

Utusan Malaysia Online - Berita Utama

Video Rasmi Shahir AF8 - Kebahagiaan Dalam Perpisahan

Video Rasmi Shahir AF8 - Kebahagiaan Dalam Perpisahan

~rahsia personaliti indeks cemburu lelaki melalui horoskop~

~my anje~

17 OKTOBER 1991

LIBRA

lelaki libra mementingkan imej yang bertatatertib....disebabkan cemburu akan mengejar imejnya....maka,dier rela mengekalkan penampilan yang baek......sebenarnya dier...x ingin menimbulkan perselisihan dengan kekasih akibat cemburu yang akan menjejaskan hubungan.....

pe pandangan anje syg???

~wesak day~

hari ini cuti sempena wesak!!!..haha...org yg paling seronok sekali adik aku la...x payah sekolah...haha...so..postpone exam..haha..sambung next week...so,,,,aku x tau nak wat per cuti 3 ary nie....arghhhh!!!bosan!!!bosan!!!!...haha...anyway....have a nice holiday.....mmuuahhhh....


sayang my anje....

Thursday, May 27, 2010

~lapar......lapar..~

huhuhu...eso nak pose....lapar..lapr..nak makan aper nie???

~lesen P~

salam2.....walaupun da hampir sebulan aku dapat lesen P nie....aku masih terhad nak drive kete vios kesayangan ayah aku tu..huhu.....tpi aku x nafikan aku da biasa drive kete tu..huhu...tahap kecekapan aku drive kete pon nampaknya semakin baik...haha...berkat bebelan dari kiri dan belakang aku....(ayah aku belah kiri...adik n mak aku kat belakang)huhu.mule2 drive tu mmg tension....(dgr arahan dorang)'jgn lju sgt....'jgn potong'...dan bla..bla..bla lgi..haha...skunk....ok ckit da...haha...aku bley drive malam(sebenarnye aku lebih byk drive malam dari siang).....huhu....highway....erm....skunk nie cam seronok plak ble potong memotong nie..huhu...tpi aku seram ckit kalu jalan byklori nie...rase cam dier nak hempap aku....hahaha...kalu lori tu belah kiri ok lagi..kalu belh kanan..ya tuhan....'lju2...'especiaally lory kontena..perghhh!!!..tuhn saje yg tau berdebar2 jantungku...hehe...

~melalak lagu awie-ratuku~

disebabkan aku terlampau bosan....maka aku pon melalak la nyanyi lagu awie......ratuku...haha..aku nie x la jiwang sangat..tpi ble dgr lagu tu cam bes jgak...so petang tdi aku pon tulis la lyric atas kertas....then...malam tdi lepas abes citer mertua vs menantu 2....kat prima....aku pon off tv...then dgn earphone melekat kat telinga...aku nyanyi la lagu tu dgn penuh perasaan....tanpa menyedari terseksanya org laen mendgr sore aku yg cam kartoon tu..haha....cian kat dorg....da la aku dok umah berkembar....dekat2 plak tu...konpirm jiran2 dgr sore memanggil ribut taufan aku...haha....aku siap record lagi...and adik aku,muaz tu siap jd rapper ag....ala2 ahli fiqir 2...kakaka....then..aku tak puas atie coz sore aku mcm kartoon....aku record lagi dgn wat pengubahsuaian suara...(lebih maskulin)...haha....nyanyi punya nyayi....pastu dgr balik record tdi....adik aku cakap....sedap ckit....(aku pon rase cam tu gak).haha.....ingat nak nyanyi lagi....haha...bru nak feeling lebiy....mak aku yang tgh tido tu bgun(maknenye mmg MERDU la kan sampai org tido pon ley terjaga kan)hihihi....marah kat aku ...menggangu jiran2 laen...haha...aku pon bru teringat coz aku x on tv..hhaahaha....then...nak amek ati balik...aku pon dodoikan mak aku dgn memicit betis kakinya..haha...di atas kesempatan itu..aku pon bertanya la pendapat juri x bertauliah nie(mak aku)....'mak,sedap x kakak nyanyi???'haha...mak aku pon cakap la...'tak sedap langsung"..huhuhuh....jujur punya kritikan(frust menonggeng r kirenyer ni)haha....'punyer la sedap mak ckpx sedap???'..hhahaha....'tu la...hari tu nak karaoke,mak x bg...tu yg karaoke kat umah tu'...hahahah.....then..x lame pastu muaz pon on tv..dier pon boring....sambil tukar2 chnel...sambil mulut x berhenti membebel coz ayah aku x tukar package ag.....(dier nak amek chanel sport)..haha..aku pon dgr jela....jeng2...kul 11.30pm...adik aku tukar chanel 713(mtv asia)...cube teka....rancangan ok karaoke!!!OMG!!!hahaha...da la lagu HOTEL CALIFORNIA by EAGLES...aku pon ske lagu tu....bru nyanyi satu baris.....dgr sore mak aku....'nazrien!!!!!jangan nak bising!!!'hahaha...dgn perasaan frust..aku pon nyanyi la....dgn penuh berhemah.....hahaha............

~burung hantooo~

huhu...salam 1 malaysia..haha...hmm...pagi2 buta nie aku x tido ag....ble da online nie..mcm2 benda pelik yang aku wat..huhu....aku ngn dunia aku jer pagi2 nie....x on ym....x on ms..x on fb...hehe...erm..aku ingat aku sorg jer x tido ag...aleh2 ader minah nie miskol aku plak...ish2...x tido ag ker dik oi...awak tu ader exam sok!!!....haha....arghh..ble nak tido nie???huhu...cepat..mataku.....ngantok la cepat!!!!....

Wednesday, May 26, 2010

~bear..bling2!!~

ermm..4 him...kalu x nak..bg aku..kaka

my new picca..

~weekend yg best~

ary sabtu lepas bes jgk la...kazen aku dtg bersama dgn bekas ank murid sabah nyer..haha....pg tu..kitaorg pi hot spring..mandi kat family spa....then..rebus telur...makan kat kafe...sambil minum teh ais yg syok gtu..haha...then makan jeli klpe yg bes gtu...pi tgk sg....berdiri di atas jambatan usang yg menyeramkan...dimana dibwhnyer..air deras...sambil berpusing2..haha...petang tu aku drive ke tapah..pi pasar malam..erm..x bes pon pasar malam tu....tukang canang tu terlebih canang plak..pasar malam tg malim is better..malam plak...tgk final af..haha...coz abang zam aku peminat setia shahir..haha..so ternyata x sia apabila juaranya shahir....huhu...ahad pulak kami pi kl...erm...shoppg 4 next raya...

~medical check up x wat ag...~

aduhai......huhu....relax nyer bpk aku nie...agaknyer...esok nak masuk u..ary nie bru wat kot..haha

Wednesday, May 19, 2010

~lagenda budak setan~

aku tgk iklan promosi filem terbaru....lagenda budak setan...erm...macam bes jer....tpi adakah same hebat dgn novel adaptasi ahadiat akashah tu???erm..aku da membacenyer...n...ending dier...sedey r..tpi diselitkan harapan seorg wanita....bukan watak utama...coz watak utama tu da mati bersalin..huhu...sedih bukan...ya..kalu yang membacenyer..tau la citer tu...well...hope citer tu bes....erm...sambungan novel tu aku x bace pon....ntah la...aku x berminat sgt lelaki jdi novelis...mungkin jiwa lelaki dan jiwa perempuan berbeza... novel laki nie...pada pandangan aku...macam complicated ckit r....kalu gurl plk...byk impian dan angan2...huhu...romantik r kirenyer...huhu...ape2 pon...nantikan filem terbaru nie....

~Datins divas~

hush~hush!!!

bru format laptop...

huhu...laptop bru format...window bru....argh...byk ilng!!!

Friday, May 14, 2010

`~imari~

i.m.a.r.i..........................
miss you!!!
love you!!!


hidup ini penuh cabaran...
aku mohon....
tabahkan atieku....
tetapkan atieku....

~sorry yunk~

sorry yunk.....aku cyunk kamoo......tpi aku rase mcm x adil jer....yup..mmg r...kamoo mungkin kate hal itu remeh....aku pon begitu...tpi yunk....plez dont make me like this...arghh....siapa aku pada mata kamoo???kamoo buat aku seperti x penting bg kamoo...soory yunk...kalu kamoo rase rimas..kalu aku rase aku hanye membebankan kamoo...bukan sekali...byak kali...kamoo hadir jika kamoo mahu....kamoo pergi jika kamoo mahu...yeah....mcm nya magician....haha....yunk...kamoo buat aku rase terkilan.......sedang kita rancak berhubung,,,kamoo bley hilang begitu...bukan sesaat...bukan seminit...bukan 1 jam...kamoo tinggalkan aku....seharian....pergi tanpa kata..sekurg2nya..i have work to do...atau paling tidak pon...bye...susah ker???atau aku tidak penting bg kamoo...yunk...kalau kamoo ader something nak wat....knpa kamoo tidak beritahu aku.....aku bley memahami...atau adakah aku ini cume menghalang....yunk...aku x pernah menghalang aper yang kamoo ske buat...ape yang aku mahu cume perhatian kamoo...maafkan aku jika kamoo rase rimas....bukan itu maksudku....aku cume cyunk kamoo...haha...mungkin dulu...aku tggu kamoo...mungkin kini aku menunggu kamoo....mungkinkah esok aku tetap menunngu???yunk...sejak kita bersama...kini...dan insyaallah masa depan...aku hanya cyunk kamoo...hanya kamoo lelaki dalam atieku...cyunk aku pada kamoo....hanya mati jika cyunk kamoo pada aku mati...sekiranya itu yg terjadi...aku belajar padamkan cyunk aku pada kamoo...seperti mana aku belajar cyunk kamoo...dan kini...aku hanya ada kamoo.......cyunk...kini..aku tau kamoo x sihat...aku doakan kamoo semoga tabah dan cepat sembuh...yunk...byk kan rehat..kerana aku x mahu insan tersyang berada dalam kesihatan yg kurang baek..yunk...aku paham jika kamooo x shat.....aku cuma x setuju...kerana sikap kamoo sebelum ini.....yunk...terpulang pada kamoo...kalao kamoo jdi burung hantu pon...tpi tolong jgn wat aku mcm org bodo jer...aku cuma risau pada kamoo...kamoo slalu mengadu penat...tpi kamoo pon x mendapatkan rehat yg ckup...yunk...mungkin dulu aku memaksa...tpi kini....aku rase tiada gunamya....ya...mungkin kamoo rimas....terpulang pada kamoo...cume ia nya menjejaskan hubungn kita.....tpi rasenya...aku mampu hidup tanpa kehadiran msg2 kamoo...ialah...siang...pagi..aku wat la keje rumah..sidai kaen,kemas ruang tamoo,kmas bilik aku,tghhari..tgk tv,,,,kalo boring sgt...aku tido...petang....tgk je la tv...mcm tu la kitaran hidup aku...bosan bukan...yunk...aku tidak menafikan...aku menunggu mu...tpi yunk...ada kamoo...tiada kamoo....aku rasakn hidup aku seperti biasa....melalui hidup ini...dgn mengisi kekosongn jiwa...kerinduan dalam atie ku...jgn risau yunk...pandailah aku meneruskan hidop nie...yunk....jgn tinggalkan aku terlalu lama yunk...sebelum nie aku masih menunngu....bgaimana esok???yunk...rinduku pada kamoo...x kan kamoo tau...yunk....sebelum aku menutup post ini.....aku sentiasa mendoakan yg terbaek utuk kamoo...semoga kmoo berjaya mengecapi kebhagiaan n cita2 kamoo....aku cyunk kamoo...aku rindu kamooo...

dear,
aku cyunk kamoo...

~siapa kamoo dulu,siapa kamoo skunk~

siapa kamoo dulu tidak penting...siapa kamoo skunk penting bg aku....

~DATINS DIVAS~

haha..aku pon x paham...macam ner ley muncul group sewel nie...haha....anyway....welcome DATINS DIVAS.....hahaha

~sahabat~



persahabatan tidak akan terhakis dek CLOroX,takkan luntur dek DYNAM0,takkan dinyah warnanya dek VANISH,tetapi ia sentiasa harum bak DOWny 4x selembut SOFLAN,sekekal BREEZE.. 



DARI=SAHABAT BARU(ZURA)

~zura~

salam...zura...siapa dia....aku kenal dier malam selasa yang lalu...dier miskol aku...aku pon miskol balik....dier msg...ala..berkenlan la...huhu...aku igt ader org nak kco...aku ckp r aku x nak knl...huhu...dapat poyo sebijik...haha..then aku pon ckp...tukar no eh???(sebab aku salah org r nie)dier kte x...erm...cara msg tu mcm laki...mcm gurl..so aku mintak pertolongn DIVAS....haha...so DIVAS pon tolong r...so....setelah confim dier tu mmg gurl...aku pon msg r..aku ckp r...kalo nak msg..msg je r..(aku pon boring)...so...sembang2 la....(sementara menunggu kepulangan insan tersayang selamat sampai ke rumah)...so,ape yang aku tau...name dier zura....klang...anak 2nd(4siblings)...kakak dier baya aku...erm....bertudung...single...pernah frust...trauma....pemikiran same cam aku mengenai laki...kampung kat perak....16 tahun...'ko n aku' jer....nmpak cam selesa nagn aku.....aku pon....setakat nie...da 2x da dier mintak pendapat aku....haha(ley jdi kaunselor ni...haha...aku pon kdg2 gler)..n..ok la...nak berkawan tu kan....why not??sekurg2nyer ari nie dier wat jari aku sakit...haha(coz arie nie aku msg ngan dier)...ok r..tu jer r yg aku dapat simpulkan selama 5 ary aku berkawan ngan budak nie....da....mmuuaahh

~aku x puas atie~

huhu............think positive dear...

Thursday, May 13, 2010

~siot~

akibat membawa masuk hp ker dalam bilik air dan meletakkan hp merata2....hp tu terjatuh lalu berkecai dan basah terkena air..haha.....padan muke...akibatnya.......hp tu terus mereng dan menyebabkan jari jemari ku sakit............dek  kerana menekan keypad dgn penuh perasaan.......hhahahah

~rindu~

im back!!!!!!!!!!hahaha

Saturday, May 8, 2010

~friendship~

Go0d friends
are hard to find
harder to leave
are impossible to forget

Friday, May 7, 2010

~apakah nasib bayi terbuang~

gambar sebagai hiasan


apakah yang berlaku skunk ini..???

freaky friday @ tv3

a strict mother and her rebellious 15 year old daughter learn some shocking facts and lessons when a fortune cookie makes them switch bodies............
erm...citer nie da bpe x da aku tgk....lindsay lohan..erm...anyway bes jgk la....

~selamat hari ibu~

walaupun hari ibu ahad nie..aghh..lantak la aku nak wish skunk pon..haha

~hiba~

kalau la aku bley kongsikan kesedihan hati aku nie....pada siapa????argh...akhirnya...blog ini jadi pengganti..ah...gawat.....aku sedang mengalami tekanan jiwa...oh....

~cinta~

~derita merindu~

aku rindu dia.........sampai ble harus aku menunggu peluang itu......sakit.....tahukah kamoo...betapa aku rindu padamu???.....

~cinta~

salam...erm...ape perasaan anda apabila anda bru sahaja clash dgn pasangan anda...dan ketika anda masih berkabung diatas perpisahan itu...anda mendapat khabr dri rakan anda bahawa bekas pasangan anda telah menemui cinta barunya????haha....pasti anda frust tertongeng2 bukan....yela...anda masih brsedih(kalu sdihla)....tibe2 si dia sudah ada penggantimu..haha....seolah2...cinta anda mirip baju yang sudah ketinggalan zaman..senario ini banyak ku lihat terjadi bg pihak laki(maaf,kebanyakannya)...trutamanya pada remaja...aku pon tak tau knape...tpi aku tgk byk la....erm...mungkin penah terjadi pada aku....mana tau kan???mungkin aku saja yang tak tau.... haha....berbalik kembali...bg aku....tindakan ini tidak wajar kerana....itu bukan cinta namenyer....ya....kita hanya memerlukan satu minit sahaja utk mencintai seseorg....tetapi kita memerlukan masa sekurg2nyer utk melupakan kisah cinta yg tdk kesampain itu....jadi bagaimana dgn cinta pakai buang ini???adakah sidia mencintai pasangan brunya dgn sepenuh hati dan ikhlas???adakah ini dinamakan cinta???atau hanya untuk mengisi kekosongan didalam hati???dan adakah hubungan itu berkekalan jika cinta pakai buang itu ditruskan???dan pastinya pasangn bru ini mencintai sidia dgn sepenuh hati tanpa mengetahui cintanya cinta pakai buang..bg aku.....itu bukan nyer cinta....aku dapat rasakan kesakitan nye andai aku menjadi mangsa....sakit kerana diri ini dipergunakan utk kepentingan dirinya sendiri....aku harap...aku menemui cinta sejati yang kekal hingga hujung nyawa.....insyaallah..

pada pendapat aku knpe hal ini terjadi....

  • ingin tunjuk hebat
  • nafsu
  • dll....

Faculty of Office Management & Technology

the Faculty, formerly known as the Faculty of Secretarial Science, offers specialised courses in office administration and management, and office technology. Armed with expertise in the office management of an organisation, the faculty restructures and introduces a range of programmes that correlate with the ever-changing concept in the management of a technology-driven offices.


Learning will always be a challenging experience since the Faculty makes continuous efforts to ensure that all members are highly qualified and dedicated in their profession. Students will have a great time since they will be trained by Faculty members who come from different disciplines, covering the spectrum of computer and information technology, information management, human resource, corporate administration, management and communication. 
At present, the Faculty offers the following programs:

1. Doctor of Philosophy (Office Systems Management)
2. Master in Office Systems Management
3. Bachelor in Office Systems Management (Hons.)
4. Bachelor of Customer Service Management (Hons.)
5. Bachelor of Health Administration (Hons.)
7. Bachelor of Event Management (Hons.)
7. Diploma in Office Management and Technology
8. Certificate in Office Administration (Franchise)

~my heart~

if u love somebody 
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldnT RISK MY LOVE
even just one nigth
our love will stay in my heart
..........................My heart.........................

~Aku cyunk dia~

...aku sedih..ble dia tak dpt dtg umah aku...arghhhh...frust nyer!!

~aku tertekan~

salam....haha...aku xtau la ape yang berlaku kat aku skunk nie....rasenyer sumer x kena...erm...mcm byk sgt benda yg berlaku....

Wednesday, May 5, 2010

~sedih~

sebenarnyer...sudah lame aku x online...ader la dalam 3 4 ary...jdi aku pun byk ktgglan news kawan2 aku....bila aku on fb ary nie..aku byk dapat news yg sediy2..oh tidak...hibanyer atiku....ble kawan2 yg ingin smbung study di matrikulasi masing2 bersedia utk menempuh alam bru di matrik pada 10 mei ini...mereka saling megucapkan kata2 selamat tggal...sedih..memang sedih...pabila dulunyer mereka ini sebahagian dari kwn2 ku....bersama2sama menuntut ilmu....same2 dmarahi oleh guru...same2 didenda...same2 pergi ke dewan makan...same2 ke prep...arghh...pasti itu menjadi kngn yg terindah...dalam ingatan setiap org dari kami semua...itu dulu....kini????ya..masing2 mempunyai hala hidup sendiri....masing2 mempunyai agenda tersendiri....ya...perjalanan kita masih jauh....aku harap..kita tidak lupa kngan di antara kita....oh ya...aku ingin ceritakan satu kisah kawan ku ini....ayat yg paling aku ingat ialah...kalu kita wat nakal...org akan ingat kita sampai bila2...ya....aku rasa itu ada benarnyer..haha...begini ceritanya.... aku ader seorg kwn yg agak2 mcm pembuli kat klas aku la...dier ske buli gurl jer..haha....die ske skitkn atie aku dgn pgglan doraemon..hAhaha,,,oh...rindunyer pade saat2 itu....sugguh rindu sgt....walaupon dier buli aku..tpi aku kdg2 seronok.....skurgnyer aku jd perhatian...haha....org yg membuli aku itulah jgk yang mengalirkan air mate ketika aku sdg sibok mengemas stelah abes paper terakhir ku....arh.....msihku ingt lagi....kalu bley kuundur mase ku....dan dia lah sahabatku.....NOR ARIFAH MAT NOR.........

Salam.....

rindunyer pade blog nie..hehe....erm....ape yg brlaku pade ari2 yg lepas yer....ok...aku dpt lesen da...haha....erm..uitm pila di seri iskandar bota...haha.....

Sunday, May 2, 2010

~rOmaNTis~

PETANDA JODOH KITA

  • BERSAHAJA.kekasih anda itu besikap bersahaja dan tidak berlakon.cuba perhatikan cara dia berpakaian,percakapan,ketawa serta cara makan dan minum....adakah ia spontan atau kelihatan pelik???pikir2 kan....
  • SENANG BERSAMA.walaupun selalu bersma,tidak ada sedikit pon rasa bosan,jemu atau tertekan dgn diri anda....
  • TERIMA KITA SEADANYA.apapun kisah kisah silam kita..dia tidak pernah peduli....siapa kita sebelum ini tidak penting bgnya...ape yg penting ialah....siapa diri kita sekarang!!!
  • SENTIASA JUJUR.dia tidak kisah apa yang anda lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama.kejujuran bukan perkara yang boleh dilakukan.selagi kejujuran bertakhta di hatinya,kebahagian menjadi milik anda.apabila berjauhan,kejujuran menjadi faktor penting bg sesuatu hubungan.kejujuran yang disulami oleh kesetian membuahkan cinta yang sejati.
  • PERCAYA ANTARA SATU SAMA LAEN.ada kalanya rahsia perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung.
  • SENANG BEKERJASAMA.sebagai pasangan kekasih...kita perlukan kerjasama antara satu sama laen bg hubungan berkekalan lebih lama.jika tiada kerjasama...hubungan percintaan ini agak sukar diteruskan kerana sukar utk hidup bersama.
  • MEMAHAMI DIRI.fahami diri pasangan.
  • TAMPILKAN KELEMAHAN.tiada manusia yang sempurna di bumi ini...sudah tentu bukan senang untuk memberitahu kelemahan di hadapan kekasihnya.malah,dia tidak segan mempamerkan keburukannya.
  • KATA HATI.dengarlah kata hati dan buat pilihan.serahkan segalanya kepada Yang Maha Berkuasa.
petikan dari variasi,HARIAN METRO

~inilah aku~

hahaha....(tibe2 glak cam org gler)hehe..erm..ari nie...aku berjaya menjadi ahli membership card PADINI..haha..makin galak la aku berbelanje!!!!

~alhamdulillah!! part 2~

k...sambung citer balik...aku ngn family aku g kenduri....pastu ari nie plak keputusan upu keluar....kwn aku pidah..call..dier kate dier dpt uitm....sistem maklumat akaun....pastu dier mintak ic aku..aku pon bglah...then, bpe minit pastu dier call aku....arghhh!!aku da seram kecut perot....lutut rse cam nak tercabot jer..pastu dgr la nada sore dier cam len jer..dlm ati..ah,sudah!!!hahaha...pastu dier tanye 'ko btol ker ni??'....aku ckp 'btol per??'nape??'...dier kate..aku x tau r...tpi name ko x derk dlm permohonan'...ah...sudah...mcm maner nie....then aku pon send no ic aku....suoh dier check x ag..huhu..jap g dier call aku balik..arghhh!!lega aku!!!rupenyer dier salah no ic....siot jer kwn aku sorg nie!!!!kuong asom tol!!!hahaha......dpt la uitm =pengurusan teknologi pejabat....hehehe...mintk len dpt len!!!

Saturday, May 1, 2010

~wat kecut perot jer~

selamat petang dan salam 1 malaysia...hahaha....alhamdulliah...aku dapt tawaran dari uitm.....ofis management...haha....laen aku mintak laen aku dapt..hehe....erm....nanti aku citer satu story k...aku kne g ipoh jap.....ader hal penting...mmmmuuuaaaahhhhhahahahahaha!!1

~alhamdulillah!!~

aku sampai dirumah setelah seharian di pahang dan kl....akhirnya  pukul 12.30 pg aku da sampai umah..hhaha...dan yang amat menggembirakan ati aku..bile line maxis da ok!!hahaha..beriya aku send msg kat anje...rindu la ape la...haha....aku rindu fb...aku rindu kwn2....aku indu dia..hahaha...