----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, June 1, 2010

~kejam~

salam 1 malaysia...huhu..aku nak bgtau batape sedihnyer aku ble aku bce paper awal pg tdi...(pg2 sgt la)(online)...bantuan kemanusiaan ke gaza telah dihalang oleh rezim zionis yang bodoh bangang....setan..arghh...segale2 nyer dorg nak sapu...kapal Mavi Marmara merupakan kapal prtama mendahului konvoi fotilia(kalu btul la ejaan aku nie)..telah diserang  kumpulan komando regim zionis....bdoh betol..gne alasan bodoh..ader ker kate kapal tu bwk senjata...bodoh btol.....helloo...settan!!dorg bwk bantuan KEMANUSIAAN......ops!!aku lupe dorg x paham aper itu kemanusiaan cos dorg bukan manusia pon... Kapal itu dilapor membawa 11 rakyat Malaysia termasuk seorang wartawan dan seorang jurukamera dari stesen berita Astro Awani. Kejadian itu juga menyaksikan sekurang-kurangnya sembilan terbunuh..pergh....aku lagi sakit hati cos rakyat negare aku sendiri pon x tau ape nasib dorg skunk coz setan tu dah putuskan hubungan komunikasii...erghh....kalulah aku ni ultraman..memang aku fire biar hangus negare tu..huhu..adus...aku mmg x paham dgn negara2 islam yang kena cucuk hidung tu..dorg x derk perasaan eh???aku mmg tabik gler kat iran coz dorg berani menentang stan2 tu....uh....kecian la kat rakyat palestin yang kebuluran...memerlukan perubatan dan sebagainyer tu...

hanya mampu melihat.....

No comments:

Post a Comment