----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, June 14, 2010

~SINGGAH DI BUKIT TGGI~

sebelum meneruskan perjalanan ke kg aku...so singgahlah di bukit tggi,pahang!!...perghhh!!!penat siot nak mendaki bukit tu...da r tggi..huhu...jalan pulak macam ular..huhu...anyway bes coz dapat menikmati keindahan alam...utan lipur di negeri kelahiranku pahang...hahaha....sejuk la kat cnie....erm..ayah aku nak jumpe ngn kawan dier....hehe..alang2 dier bercuti di sana...so kami sigghlah sekejap..

kami menunggu kawan ayah kat cnie la...huhu..ingat nak maen golf tdi..



alang2 menunggu tu..ape ag kan...snap jer la pic..haha


huhuhu...ayah aku begitu asyik menikmati keindahan padang golf agaknyer tuh...muaz plak muke blur..haha


hehehe...


kolam ikan pon jadi tempat nak snap pic....




dan aku semestinyer...wajib ade dlm photo album...dimana ader photo album..
disitu ader pic aku....dimana ader hp kamera...disitu ader aku nak snap pic..(ikut mood jgk)
henset aku rosak pon aku rembat jer hp mak n ayah aku...ader aku kisah???;p 

No comments:

Post a Comment