x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, June 23, 2010

~aku lupa tutup enjin kereta!!!~

argghhh..
tdi semangat sgt nak menaip...
tibe2 mood hilang...
adusss...
x besh langsung
..............................................
cuma aku nak bgtau tdi...
kisah aku yang erm...pelupa kot...x pun kelam kabut...
why...
petang tdi aku terlupa nak tutup enjin kereta dari jam 6 petang to 7.45petang
bguskan??
cerita nyer macam nie...
petang tadi nak pegi pasar malam
ayah aku pun balik dari kerje..
dier naek hilux(kenderaan rasmi)(kenderaan persendirian-vios)...
so,aku ingat nak pergi ngn hilux
aku wat tak tau je la...
pastu dier dapat phone call..
after that,dier tanye...nape x start enjin..
aku pun pegi la start...
then....
boleyh plak dier cancel
nak g ngn hilux...
so..
aku pon kelam kabut
masuk bilik
amek purse
hahahahhaha
then
terus masuk hilux...
(vios kat sebelah rumah)
...................................................
hahahaha
around 7.45petang...nak balik da time tu
jiran aku
call...
enjin kereta x tutup!!
hahaha
risau ayah aku...
sian dier
n
rase bersalah ader gak
hehehe
....................................................
ape ag...kena bebel la ngn mak aku..
hehe
tpi aku senyap je la..
.....
moral...laen kali cek enjin kereta anda b4 kuar!!
jgn jadi cam aku....
kalu kete kena curi????
ape kes???

9 comments:

  1. wahhh.. next time jgn buat lg yer.. huhu.. bahaya tu... takut jd apa2 jer..

    ReplyDelete
  2. hehe...tu la..len kali kena peka lgi..jdi pengajaran..

    ReplyDelete
  3. ish..bahaya sungguh..tapi dalam kelam kabut buley lupe..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahaha... nasib baik bpkp ko x plangkung ko.. huhu..:D

    ReplyDelete
  5. duniaku:haha..nasihat yang bgus tu..hehe
    sky:tu la...insaf da x wat ag..hehe
    fAizul..tu la...kira alhamdullah la tu..hehe

    ReplyDelete