x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, June 23, 2010

~tiba2 perasaan ini hadir~

selamat malam....

tadi aku kemas baju2 dalam beg kotak yang saiz xl tu...hehe...erm...da penuh..tpi ader lagi yang perlu dibawa...(kalu boleyh aku nak bawak satu almari..haha)...erm...sebenarnyer aku da start kemas baju aku 2 minggu yang lepas..hehe...sikit2 la..tadi aku sanggup heret beg yg saiz xl tu ke bilik mak aku semata2 nak kemas baju..haha..sajer jer kan...nanti da duk jauh....tak ley da nak same2....hehe...erm...tibe2 aku rase sedih plak.....yela..nanti rindu mak,ayah,adik...adus...ary tu cam x sabar sangat nak pegi...skunk rase sedih plak...ape2 pon...aku kena hadapi nyer jugak..wish me luck!! :)

No comments:

Post a Comment