x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, June 20, 2010

~makan sajer!!~

mee hailam
rase dier erm...boleyh larh nak makan...




nasi lemak ayam kg
ayam kg dier besar...nasi dier lembik sikit..erm..nak makan boleyh la..

makan2.....tu jer yang aku wat..sbnrnyer...aku nie diet(diet macam maner aku pon tak tau coz saiz aku x brubh pon..hehehe)tpi sejak2 nie..aku asyik bantai jer nak makan aper....mak aku plak asyik membebel...haha...nth la..kadang2 aku rase sjer jer nak wat dier marah..coz dier asyik control ape yg aku nak makan...besenyer kalu makn kat kuar..aku bantai jer la order ape yg aku nak..hehe..kalu kat umah aku makan roti n bihun...nasi x bley(kadng2 aku curi2 makan..hehe)..sampai rasenyer bosan da tgk benda alah tu..haha..ader saper2?tau alamat kilang roti or kilang bihun???aku nak bakar...hehehe(just kidding)...tapi sejak2 nie aku makan jer la...erm...tanda protes mungkin...aku baru jer melantak nasi pagi tdi..dunkin donut...aiskrim cornetto..nyum2!!!!.haha...moga2..aku krus lah yer lepas masuk u....


p/s:nampak sedap kan pic tu????jom,pi ipoh!!

3 comments:

  1. salam ziarah dari auntie..jemputlah datang yer

    ReplyDelete
  2. ok auntie...im coming!!hehe
    cik aida....betol2...hehe..

    ReplyDelete