----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 14, 2010

~zura~

salam...zura...siapa dia....aku kenal dier malam selasa yang lalu...dier miskol aku...aku pon miskol balik....dier msg...ala..berkenlan la...huhu...aku igt ader org nak kco...aku ckp r aku x nak knl...huhu...dapat poyo sebijik...haha..then aku pon ckp...tukar no eh???(sebab aku salah org r nie)dier kte x...erm...cara msg tu mcm laki...mcm gurl..so aku mintak pertolongn DIVAS....haha...so DIVAS pon tolong r...so....setelah confim dier tu mmg gurl...aku pon msg r..aku ckp r...kalo nak msg..msg je r..(aku pon boring)...so...sembang2 la....(sementara menunggu kepulangan insan tersayang selamat sampai ke rumah)...so,ape yang aku tau...name dier zura....klang...anak 2nd(4siblings)...kakak dier baya aku...erm....bertudung...single...pernah frust...trauma....pemikiran same cam aku mengenai laki...kampung kat perak....16 tahun...'ko n aku' jer....nmpak cam selesa nagn aku.....aku pon....setakat nie...da 2x da dier mintak pendapat aku....haha(ley jdi kaunselor ni...haha...aku pon kdg2 gler)..n..ok la...nak berkawan tu kan....why not??sekurg2nyer ari nie dier wat jari aku sakit...haha(coz arie nie aku msg ngan dier)...ok r..tu jer r yg aku dapat simpulkan selama 5 ary aku berkawan ngan budak nie....da....mmuuaahh

No comments:

Post a Comment