----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 7, 2010

~cinta~

salam...erm...ape perasaan anda apabila anda bru sahaja clash dgn pasangan anda...dan ketika anda masih berkabung diatas perpisahan itu...anda mendapat khabr dri rakan anda bahawa bekas pasangan anda telah menemui cinta barunya????haha....pasti anda frust tertongeng2 bukan....yela...anda masih brsedih(kalu sdihla)....tibe2 si dia sudah ada penggantimu..haha....seolah2...cinta anda mirip baju yang sudah ketinggalan zaman..senario ini banyak ku lihat terjadi bg pihak laki(maaf,kebanyakannya)...trutamanya pada remaja...aku pon tak tau knape...tpi aku tgk byk la....erm...mungkin penah terjadi pada aku....mana tau kan???mungkin aku saja yang tak tau.... haha....berbalik kembali...bg aku....tindakan ini tidak wajar kerana....itu bukan cinta namenyer....ya....kita hanya memerlukan satu minit sahaja utk mencintai seseorg....tetapi kita memerlukan masa sekurg2nyer utk melupakan kisah cinta yg tdk kesampain itu....jadi bagaimana dgn cinta pakai buang ini???adakah sidia mencintai pasangan brunya dgn sepenuh hati dan ikhlas???adakah ini dinamakan cinta???atau hanya untuk mengisi kekosongan didalam hati???dan adakah hubungan itu berkekalan jika cinta pakai buang itu ditruskan???dan pastinya pasangn bru ini mencintai sidia dgn sepenuh hati tanpa mengetahui cintanya cinta pakai buang..bg aku.....itu bukan nyer cinta....aku dapat rasakan kesakitan nye andai aku menjadi mangsa....sakit kerana diri ini dipergunakan utk kepentingan dirinya sendiri....aku harap...aku menemui cinta sejati yang kekal hingga hujung nyawa.....insyaallah..

pada pendapat aku knpe hal ini terjadi....

  • ingin tunjuk hebat
  • nafsu
  • dll....

No comments:

Post a Comment