x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, May 27, 2010

~melalak lagu awie-ratuku~

disebabkan aku terlampau bosan....maka aku pon melalak la nyanyi lagu awie......ratuku...haha..aku nie x la jiwang sangat..tpi ble dgr lagu tu cam bes jgak...so petang tdi aku pon tulis la lyric atas kertas....then...malam tdi lepas abes citer mertua vs menantu 2....kat prima....aku pon off tv...then dgn earphone melekat kat telinga...aku nyanyi la lagu tu dgn penuh perasaan....tanpa menyedari terseksanya org laen mendgr sore aku yg cam kartoon tu..haha....cian kat dorg....da la aku dok umah berkembar....dekat2 plak tu...konpirm jiran2 dgr sore memanggil ribut taufan aku...haha....aku siap record lagi...and adik aku,muaz tu siap jd rapper ag....ala2 ahli fiqir 2...kakaka....then..aku tak puas atie coz sore aku mcm kartoon....aku record lagi dgn wat pengubahsuaian suara...(lebih maskulin)...haha....nyanyi punya nyayi....pastu dgr balik record tdi....adik aku cakap....sedap ckit....(aku pon rase cam tu gak).haha.....ingat nak nyanyi lagi....haha...bru nak feeling lebiy....mak aku yang tgh tido tu bgun(maknenye mmg MERDU la kan sampai org tido pon ley terjaga kan)hihihi....marah kat aku ...menggangu jiran2 laen...haha...aku pon bru teringat coz aku x on tv..hhaahaha....then...nak amek ati balik...aku pon dodoikan mak aku dgn memicit betis kakinya..haha...di atas kesempatan itu..aku pon bertanya la pendapat juri x bertauliah nie(mak aku)....'mak,sedap x kakak nyanyi???'haha...mak aku pon cakap la...'tak sedap langsung"..huhuhuh....jujur punya kritikan(frust menonggeng r kirenyer ni)haha....'punyer la sedap mak ckpx sedap???'..hhahaha....'tu la...hari tu nak karaoke,mak x bg...tu yg karaoke kat umah tu'...hahahah.....then..x lame pastu muaz pon on tv..dier pon boring....sambil tukar2 chnel...sambil mulut x berhenti membebel coz ayah aku x tukar package ag.....(dier nak amek chanel sport)..haha..aku pon dgr jela....jeng2...kul 11.30pm...adik aku tukar chanel 713(mtv asia)...cube teka....rancangan ok karaoke!!!OMG!!!hahaha...da la lagu HOTEL CALIFORNIA by EAGLES...aku pon ske lagu tu....bru nyanyi satu baris.....dgr sore mak aku....'nazrien!!!!!jangan nak bising!!!'hahaha...dgn perasaan frust..aku pon nyanyi la....dgn penuh berhemah.....hahaha............

No comments:

Post a Comment