----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, May 5, 2010

~sedih~

sebenarnyer...sudah lame aku x online...ader la dalam 3 4 ary...jdi aku pun byk ktgglan news kawan2 aku....bila aku on fb ary nie..aku byk dapat news yg sediy2..oh tidak...hibanyer atiku....ble kawan2 yg ingin smbung study di matrikulasi masing2 bersedia utk menempuh alam bru di matrik pada 10 mei ini...mereka saling megucapkan kata2 selamat tggal...sedih..memang sedih...pabila dulunyer mereka ini sebahagian dari kwn2 ku....bersama2sama menuntut ilmu....same2 dmarahi oleh guru...same2 didenda...same2 pergi ke dewan makan...same2 ke prep...arghh...pasti itu menjadi kngn yg terindah...dalam ingatan setiap org dari kami semua...itu dulu....kini????ya..masing2 mempunyai hala hidup sendiri....masing2 mempunyai agenda tersendiri....ya...perjalanan kita masih jauh....aku harap..kita tidak lupa kngan di antara kita....oh ya...aku ingin ceritakan satu kisah kawan ku ini....ayat yg paling aku ingat ialah...kalu kita wat nakal...org akan ingat kita sampai bila2...ya....aku rasa itu ada benarnyer..haha...begini ceritanya.... aku ader seorg kwn yg agak2 mcm pembuli kat klas aku la...dier ske buli gurl jer..haha....die ske skitkn atie aku dgn pgglan doraemon..hAhaha,,,oh...rindunyer pade saat2 itu....sugguh rindu sgt....walaupon dier buli aku..tpi aku kdg2 seronok.....skurgnyer aku jd perhatian...haha....org yg membuli aku itulah jgk yang mengalirkan air mate ketika aku sdg sibok mengemas stelah abes paper terakhir ku....arh.....msihku ingt lagi....kalu bley kuundur mase ku....dan dia lah sahabatku.....NOR ARIFAH MAT NOR.........

No comments:

Post a Comment