----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 28, 2010

~x derk keje laen ker?????!!!!~

salam 1 malaysia..hehe...sempena wesak nie....aku nak ucapkan selamat hari wesak to sape2 yang menyambutnya...anyway....aku geram btol ble aku x abes2 dapt msg video2 lucas2 nie...fedup aku...hhahaha....mane x nyer...sikit2 nak promote aksi basah pramugari la....gadis seksi la....hey!!!!x malu ker????bodo punyer org!!!!!nak wat bisnes pon jgn la wat mcm nie......x halal bodo!!!!ish!!!!aku nie x r baek sgt...tpi agak2 la.....ape yg dorg wat nie akan merosakkan mase depan anak2 bangse especially melayu islam......aku mmg x puas atie.....akibat teknologi yang makin hari makin canggih  nie....anak2 generasi mase depan yg masih mentah ini..da pandai dlm bab yg 18 sx!!!hallooo....!!!18sx!!!bukan 4,5,6sx!!skunk nie....budak 4 taun pon ader hp yer!!kalu msg mcm nie sampai kat dorg????ape la yang budak2 nie paham????ish2!!!cari la keje len.....pk tuk mase depan ok.......tuk anak2 generasi muda yang akan memimpin negara pada masa hadapan....tunjuk contoh2 yang terbaek..huhu....bg aku moral adalah penting....dan mencerminkan peribadi kita.....btul x???lagi 1 yang aku x brape berkenan nie....budak2 kecik pon da pandai gune bahase kasar....aku klu bodo...bangang..bengong.bongok tu aku ley la terima lagi...tpi kalu sampai babi tu pahal????agak2 dorg blaja mane???aku bercakap nie dri pengalaman aku sendiri....sepupu aku....5 org adik beradik(13-3tahun)yang tua2 nie kalu bergadoh.....massallah....erm...bahase kesat...kasar...x derk licin langsung!!!(hehehe)..so yang adik2 nie pon..kalu marah....mengikut jgk la....so sape yang wajar diperslahkan...bg aku....waktu usia2 begini..ibu bapa perlu memantau bahase percakapan anak2....tegur2la....aku rase mkcik aku nie jenis x kisah pasal anak2 dier sangat...coz dier sibok memikirkan pasal perkahwinan dier..erm....anyway anak2 adalah permata hati....mereka ibarat kain putih yang menuggu untuk dicorakkan...erm...aku pon x la ank yg baek...tpi sekurangnya,...aku tau aku telah dididik sebaek mungkin...anyway thanx mum n dad!!!

No comments:

Post a Comment