----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, May 19, 2010

~lagenda budak setan~

aku tgk iklan promosi filem terbaru....lagenda budak setan...erm...macam bes jer....tpi adakah same hebat dgn novel adaptasi ahadiat akashah tu???erm..aku da membacenyer...n...ending dier...sedey r..tpi diselitkan harapan seorg wanita....bukan watak utama...coz watak utama tu da mati bersalin..huhu...sedih bukan...ya..kalu yang membacenyer..tau la citer tu...well...hope citer tu bes....erm...sambungan novel tu aku x bace pon....ntah la...aku x berminat sgt lelaki jdi novelis...mungkin jiwa lelaki dan jiwa perempuan berbeza... novel laki nie...pada pandangan aku...macam complicated ckit r....kalu gurl plk...byk impian dan angan2...huhu...romantik r kirenyer...huhu...ape2 pon...nantikan filem terbaru nie....

No comments:

Post a Comment