----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, May 27, 2010

~lesen P~

salam2.....walaupun da hampir sebulan aku dapat lesen P nie....aku masih terhad nak drive kete vios kesayangan ayah aku tu..huhu.....tpi aku x nafikan aku da biasa drive kete tu..huhu...tahap kecekapan aku drive kete pon nampaknya semakin baik...haha...berkat bebelan dari kiri dan belakang aku....(ayah aku belah kiri...adik n mak aku kat belakang)huhu.mule2 drive tu mmg tension....(dgr arahan dorang)'jgn lju sgt....'jgn potong'...dan bla..bla..bla lgi..haha...skunk....ok ckit da...haha...aku bley drive malam(sebenarnye aku lebih byk drive malam dari siang).....huhu....highway....erm....skunk nie cam seronok plak ble potong memotong nie..huhu...tpi aku seram ckit kalu jalan byklori nie...rase cam dier nak hempap aku....hahaha...kalu lori tu belah kiri ok lagi..kalu belh kanan..ya tuhan....'lju2...'especiaally lory kontena..perghhh!!!..tuhn saje yg tau berdebar2 jantungku...hehe...

No comments:

Post a Comment