----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, May 30, 2010

pada pendapat korang...

kalu korg frust dalam bercinta.....ape yang korang akan wat????
ni la topik yang aku bincangkan bersama  divas..(aku melayan sedih dier r)....
(mse artikel selepas ni ditulis..aku plak yang sediy..hahahaha...siot sgt aku nie)kalu aku ditakdirkan untuk di frustkan...huhu(ayat pasrah)...i wish...yang tuhan dapt tutup pintu hati aku tuk org len....x larat..penat....kalau lah...ader 'ubat' yang ley wat tutup pintu ati tu..aku nak try..huhu..why???cos x perlu rse sakit...x perlu rse kecewa...x perlu rse penat...x perlu rse cam org bodo...huhu...

No comments:

Post a Comment