----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 28, 2010

~andai alquran bisa bicara~

msg nie wat aku hiba jer...ada benarnya...thanx arifah atas msg nie!!!

andai alquran bisa bicara:
"waktu kau masih anak2,kau bagai teman sejatiku,dengan wudhu kau sentuh aku,dalam keadaan suci kau pegang aku,kau baca dgn lirih dan keras,sekarang kau telah dewasa,nampaknya kau sudah tdk pedulikan aku lgi,apakah aku hanya bacaan usang????yang tiggal sejarah?sekarang kau simpan aku dengan rapi....kau biarkan aku sendiri,aku menjadi kusam dalam almari..berlapis debu...dimakan kutu,ku mohon peganglah aku lagi..bacalah aku setiap hari,kerana aku akan menjadi penerang dalam kuburmu!!"

No comments:

Post a Comment