----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 14, 2010

~sorry yunk~

sorry yunk.....aku cyunk kamoo......tpi aku rase mcm x adil jer....yup..mmg r...kamoo mungkin kate hal itu remeh....aku pon begitu...tpi yunk....plez dont make me like this...arghh....siapa aku pada mata kamoo???kamoo buat aku seperti x penting bg kamoo...soory yunk...kalu kamoo rase rimas..kalu aku rase aku hanye membebankan kamoo...bukan sekali...byak kali...kamoo hadir jika kamoo mahu....kamoo pergi jika kamoo mahu...yeah....mcm nya magician....haha....yunk...kamoo buat aku rase terkilan.......sedang kita rancak berhubung,,,kamoo bley hilang begitu...bukan sesaat...bukan seminit...bukan 1 jam...kamoo tinggalkan aku....seharian....pergi tanpa kata..sekurg2nya..i have work to do...atau paling tidak pon...bye...susah ker???atau aku tidak penting bg kamoo...yunk...kalau kamoo ader something nak wat....knpa kamoo tidak beritahu aku.....aku bley memahami...atau adakah aku ini cume menghalang....yunk...aku x pernah menghalang aper yang kamoo ske buat...ape yang aku mahu cume perhatian kamoo...maafkan aku jika kamoo rase rimas....bukan itu maksudku....aku cume cyunk kamoo...haha...mungkin dulu...aku tggu kamoo...mungkin kini aku menunggu kamoo....mungkinkah esok aku tetap menunngu???yunk...sejak kita bersama...kini...dan insyaallah masa depan...aku hanya cyunk kamoo...hanya kamoo lelaki dalam atieku...cyunk aku pada kamoo....hanya mati jika cyunk kamoo pada aku mati...sekiranya itu yg terjadi...aku belajar padamkan cyunk aku pada kamoo...seperti mana aku belajar cyunk kamoo...dan kini...aku hanya ada kamoo.......cyunk...kini..aku tau kamoo x sihat...aku doakan kamoo semoga tabah dan cepat sembuh...yunk...byk kan rehat..kerana aku x mahu insan tersyang berada dalam kesihatan yg kurang baek..yunk...aku paham jika kamooo x shat.....aku cuma x setuju...kerana sikap kamoo sebelum ini.....yunk...terpulang pada kamoo...kalao kamoo jdi burung hantu pon...tpi tolong jgn wat aku mcm org bodo jer...aku cuma risau pada kamoo...kamoo slalu mengadu penat...tpi kamoo pon x mendapatkan rehat yg ckup...yunk...mungkin dulu aku memaksa...tpi kini....aku rase tiada gunamya....ya...mungkin kamoo rimas....terpulang pada kamoo...cume ia nya menjejaskan hubungn kita.....tpi rasenya...aku mampu hidup tanpa kehadiran msg2 kamoo...ialah...siang...pagi..aku wat la keje rumah..sidai kaen,kemas ruang tamoo,kmas bilik aku,tghhari..tgk tv,,,,kalo boring sgt...aku tido...petang....tgk je la tv...mcm tu la kitaran hidup aku...bosan bukan...yunk...aku tidak menafikan...aku menunggu mu...tpi yunk...ada kamoo...tiada kamoo....aku rasakn hidup aku seperti biasa....melalui hidup ini...dgn mengisi kekosongn jiwa...kerinduan dalam atie ku...jgn risau yunk...pandailah aku meneruskan hidop nie...yunk....jgn tinggalkan aku terlalu lama yunk...sebelum nie aku masih menunngu....bgaimana esok???yunk...rinduku pada kamoo...x kan kamoo tau...yunk....sebelum aku menutup post ini.....aku sentiasa mendoakan yg terbaek utuk kamoo...semoga kmoo berjaya mengecapi kebhagiaan n cita2 kamoo....aku cyunk kamoo...aku rindu kamooo...

dear,
aku cyunk kamoo...

3 comments:

  1. panjang nyer tulis...patut la x tdur,,,,

    ReplyDelete
  2. lawak bodo jer nie bro....memperbodohkan diri sendiri.....

    ReplyDelete