----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, May 5, 2011

~yehaaaaaa..terharunyer....^__^~



eheemmmm2...
good evening!!
assalamualaikum!!!
hehehe...walaupun jarang nak berbloging skunk nie..tapi ader jugak la blogging(ayat belit2..) ..tapi x macam dulu..dulu..slalu jalan2 blog orang..skunk..kureng sikit...
duk kat kampus macam la wfi laju sangat..pakai bb...bil berlambak plak...
so..skunk nie cuti sem..boleyh la nak berjalan2...^__^

ok2..lari dar topik...
sebenarnyer aku baru jer bukak blog nie n ternampak la...







haha....terharu dowh...(walaupun x seramai blog korang tapi terharu la jugak..heehehe)

THANKS SANGAT2!!

n aku mintak maaf kalu aku terlepas pandang nak follow korang balik..mungkin time tu aku kat kampus dan waktu dan kelajuan wifi tidak mengizinkan aku... ^__^




No comments:

Post a Comment