----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, May 9, 2011

~biler boleyh dapat benda gini? ^__^?~


well2..aku selalu berangan nak memiliki benda2 alah nie...tapi....i know lah..itu cume mimpi...x mungkin dpat dalam waktu terdekat coz aku nie STUDENT lagi yer..duti pt tu untuk blajar...bukan berJOLI yer cik RIEN......

BLACKBERRY!!
UOHHHH..SANGAT CANTIK!!sebab warne putih!!!!geramnyer!!!! ary tu tengok kat kedai...bold punyer RM1600....x sanggup aku nak beli....(sebab memang x mampu..memang la cakap cam tu ^__^)



ary tu aku tgk kat mane ntah...huhu....cantik giler!!



taraaaa!!!nie lagi lah aku x mampu....
(errrr...boleyh x..wat hantaran kahwin mintak kete nie???)

cik rien: sejak biler aku minat kaler putih nie?????


and

DARLING!!BILER I BOLEYH DAPAT PRESENT YANG U NAK BAGI TU???I DA LAME TUNGGU!!!

5 comments:

  1. waaa..fyna pown teringin gak..



    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. waaa.......gud2..ehehehe..sje jewp nyemak:p

    ReplyDelete
  3. i pun minat gile wane putih! :)

    ReplyDelete