----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Friday, May 20, 2011

~rase kehilangan~

perhatian ok..ini bukan entry jiwang karat...over..n so whatever..
ni bukan entry cintan cintun...

no..no..bace dulu...huhu
ni entry tentang kehilangan..
yes...aku da lame tau..semalam aku dah tau dah..tapi aku teringat2 sampai skunk..
aku just terkejut coz...
dah kembali ke rahmatullah...

walaupun aku nie bkan nyer kawan baek dier or sedara mare dier..tapi dier ader bw kat blog aku...aku pun bw blog dier..n entry2 dier memang bes..well..aku rase sangat kehilangan coz..aku rase blog dier memang menarik..mampu buat aku gelak..well..ajal maut di tangan Allah..
aku just nak ucap thanks coz penah wat aku happy bace blog dier..
Al-fatihah..semoga rohnyer dicucuri rahmat...

ape yang penting...kami semua akan rindukan idea2 kamu..

pssstt: betul x aku cakap nie bukan entry jiwang????

2 comments: