----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, May 25, 2011

~alhamdulillah~




aucak!!!!
comelkan???
hehehehe

well...i already know my result!!!

alhamdulillah..syukur kepada Allah...
aku x dapat la dekan...tapi pointer aku atas 3..better la dari sem 1 kan....aku sebenarnyer memang sangat gentar,,,<----x boleyh blah ayat.
sebab sem 1 result agak2 teruk....then..sem nie ok...
actuallly aku pun x la blajar giler2 sangat mcam kawan aku nie..mungkin sebab aku x minat,,,tapi walaupun x minat..aku sedar aku kena teruskan jugak...sebab itu memang di takdirkan untuk aku..


so...nampaknyer sem 3..aku kena lagi study lah nampaknyer...tolong yer cik nazrien!!!

malu la weh kalu ko x blajar betul2....

(aku rase kadang2 hidup aku kosong..aku x nampak jalan yang aku akan lalui)


thanks to mum and dad!! yang selalu membebel...
thanks to friends and HIM yang bernama SI...

THE MOST IMPORTANT THANKS TO ALLAH!!


2 comments:

  1. gud..!! keep it dup..<--- bak kate lec kpd saye..hahaha

    ReplyDelete
  2. lalalalalala....:) congrates yunk!!!:)

    ReplyDelete