----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, May 26, 2011

~yeay!!dapat hostel~


assalamualaikum....

pgi2 lagi aku da dikejutkan dengan msg kawan aku.....
btw..korang ingat x entry aku pasal patut ker???



ok2..msg berbunyi begini(msg pun ader bunyi eh???)

Tumblr_lllk5uyiyd1qii6mho1_500_large

(bajet jer pakai blackberry!!) :P

keputusan kolej boleyh didapati di notis board kcs..(kolej cempaka sari)
pada hari pendaftaran...them damn!!
wtf..(ish2 nazrien....watchout ur word)

gila2...
penghuni kcs semua da mengamuk!!
sian la kan..huhu

then..around 2...

kawan aku msg suoh call kolej...

gagap sangat cakap ngn abg jpk tuh..huhu...ader ker aku bg no matrik aku sampai terlebih digit la...salah no lah..aishhh...(cuti sebulan jer kot..tu pun da luper) ^__^

x lah...sebenarnyer aku terkedu dengar sore abg tu jer

gggrrr...nanti ader org marahhh...hahahha

then bile dah bg no yang betul abg tu cakap lah dapt...yeyyyy!!!
terima kasih abang!!!..PENGURUSAN KOLEJ la!!

gatai nooo....

hukhukhuk...

pssttt..boleyh x kalu nak mintak jadi jpk..sem depn???haha...JUST KIDDING!!

anyway..UiTM di hatiku...ANGGERIK 2 and KOLEJ CEMPAKA SARI....too

No comments:

Post a Comment