----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, May 8, 2011

~nth kenape rase bosan itu bertandang~




bosan???kenape eh???
bosan dengan hidup macam nie...yeah...berpura-pura macam nyer aku ader hubungan lagi dengan si dia..yeah...
aku x nak memburuk kan dier...sebab dier brade di hati aku...im just nak cakap....beri aku mase...
  aku bosan...
aku penat...

baru hari ini aku mendesak untuk yang kebrape kali mungkin..dan baru hari ini
dier memberi jawapan kepade soalan yang aku nanti2 kan selama 7 bulan mungkin....7 bulan..cukup lame bukan....kenapa lah aku boleyh bersabar dengan situasi sekarang nie...
sampai aku rase terlalu penat...yes...aku sayangkan dier lagi...tapi rase cm x nak teruskan....sebab aku SERIK!!..
dier x tau..hati aku sakit...
kalu dier bagtau sebab nyer..aku ley paham....aku bukan nyer x boleyh pham langsung...
kadang2 aku pikr...aku memang x sesuai untuk dier..sebab aku rase...aku nie just seorang yang membosankan..aku rase mcam tu...kesian kat dier kan???aku just nak menggembirakan org yang aku sayang...aku nak memberi kebahagiaan kat dier...hmm...aku rase kadang2 aku nie just x bergune langsung....


serius..aku memang sayang dier....cume aku SERIK...
beri aku MASA..

yang pasti..masa yang menentukan segale nyer..




No comments:

Post a Comment