x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, May 25, 2011

~saya jadi juling bila...........~

assalamualaikum...

412898-12-1306247819276_large
kawan2...ader kawan aku kat U kate mate aku juling....eh2..bukan juling yang bese tu...dorg kate aku juling air...ader org kate aku juling itik..(kesian itik...)
huhu...sedeyh...tapi bile tanye mak..mak cakap..aku ikut arwah datuk..tapi bukan selalu tau!!!!!!!!
(x dapat terima kenyataan..sob..sob)

guys???betul ker nie???huhuhu

jap..jap!!!!!

nie rasenyer dah lari topik nie..haha
nanti kite cakap pasal mate juling eh???(yeye...jer...)

skunk nak cakap....
pasal..
.saye jadi juling bila.....
.................
..............
.......................
saye nampak

Tumblr_lidolrvpgd1qdmykao1_500_large

Tumblr_lgsiztseln1qfdn8vo1_400_large


kat kedai!!!!!!!!!!
dammnnnn...
memang obses ngn kasut...
kasut x la banyak..tapi lebih la  5 pasang dan ader yang aku pkai sekali jer..hukhukhukkk

aku memang OBSES dengan heels..hehe

actually..aku lebih suke tgk....tapi na beli tu aku pk banyak kali lah..sebab kalu aku beli selesa ker nak bejalan..hehe..
lagipun sikap aku yang memang juling biler tgk kasut ni menyebbkan..aku sendiri x beli sebab x tau nak pilih yang maner satu..hehehe
teruk kan...???

psst: aku terbace kat group CJP....kalu betul kite sayangkan dier..kite kena lepaskan dier...dan kalu ader jodoh...dier akan datang kembali...BETUL KER??????

No comments:

Post a Comment