x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, August 2, 2010

~macam2~

salam....aku  skunk dalam keadaan yang agak sihat la dari minggu lepas....why???biasalah sakit aku ni kembali menziarah aku...TONSIL!!..huhu..tensyen aku...bile aku g unit kesihatan...penolong pegawai  kesihatan tu cakp aku x derk paper...yes!memang suhu badan aku normal..tpi panas dalm badan...so bile  aku mintak mc.....dia cakap ...awak layak ker dapat mc???huhu.....malam keaadaan aku makin x sihat so aku amek keputusan untuk g klinik swasta..kat ipoh..pergi2..dr sahkan aku sebenarnyer tonsil....dier kata badan aku panas dri dalam coz jangkitan kuman.......huhu...so..aku skunk masih x sihat..tpi alhamdulliah masih mampu pergi klas.....

4 comments:

  1. same like me....
    slalu tonsil jgak..
    bole buang kan tonsil tu?

    ReplyDelete
  2. boley....nanti nak wat appointment ngn dr nanti..tpi tarikh tu ....tade ag..hehe

    ReplyDelete
  3. klu rse xsihat, rase nak demam & sakit tekak mesti tekak kena infection. that's y kena tonsil

    ReplyDelete