----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, August 17, 2010

~aku sangat susah hati~

salam dan selamat pagi..hari ini aku rasa sangat susah hati...kerana hari ini aku ader quiz mate....aku sangat susah hati coz quiz 1st aku dapat teruk..aku x yakin adakah aku mampu buat yang terbaik tuk quiz hari ini...time aku wat revision semalam....1 soklan siap aku tido....1 soklan siap aku tido..ngantuk n penat ngan class yang padat...siap soklan kedua aku terlajak tido sampai kul 5 suku..geram dan rase nak belasah diri sendiri..nasib baek dapt tgkap 1 chapter...1 lagi chapter masih terumbang ambing coz terlalu banyak sangat formula....guys....doakan aku.....salam...

No comments:

Post a Comment