x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, August 8, 2010

~rasenyer x tahan lagi~

salam....lame x update blog....minggu nie busy ckit....program LDK...program MMK....walaupun x ske...kena pegi jugak....minggu nie..fikiran aku tgh serabot...aku pon x paham dgn perasaan aku....aku x tau mane patut aku pergi...rasenyer semua da berkumpul dalam otak aku....arghhh!!aku rase x dek tempat aku nak kongsi masalah...aku rase aku sorg jer yang pendam masalh tu...aku benci sangat....aku rase aku x penting......ya...mungkin aku nie membosankan....aku benci semua nie... aku rase....aku x dihargai....bg aku....ak x kisah sangat la pasal benda alah tu...cuma aku rase terkilan coz...barang yang aku bg tu x dihargai langsung...yer la....brg tu macam murah la kot....walaupun bg aku harga tu dalam 2 angka..huhu....sedih gler2...kecik hati sangat.....aku rase jees pun ader.....mungkin dier sendiri yang tau...betapa kecik betul hati aku....aku pun x paham...aku rase ape barang yang aku bg kat org...macam x dihargai langsung...hahaha......kecik ati.....ntah r..bg aku benda tu sebagai tanda ingatan aku pada penerima.....tapi bile macam tu...ntah r.....aku sayang dier....tpi aku x pasti sampai bila aku dapat bertahan....macam maner nie....aper patut aku wat...

No comments:

Post a Comment