x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, August 31, 2010

~selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 53!!~

salam dan selamat pagi!!!!......ary nie seronok coz kita masih boleh bernafas di dunia ini...di bumi Malaysia...I LOVE MALAYSIA!!!
malam ambang kemerdekaan aku dan kawan2 sambut kat padang A UiTM Seri Iskandar....memang happening....persembahan dari Inteam...pertunujukan bunga api..nyanyian lagu Negaraku...dan sebagainya...paling penting!!aktiviti posing2...dengan camera DSLR Canon!!!yang pastinya!!!BUKAN MILIK AKU!!hahaha....tpi pic tu aku x sempat nak upload la...coz memory card ader kat dier..hehe...pic nie jer la sebgai santapan pagi....sony ericson pun ok aper...hehehe



hehehe..x sah kalu x posing!!...nak tanyer..ader gayer hantu ker???coz DIA cakap aku cam HANTU!!kuang asam tol!!



sebenarnyer...camera tu memang jadi idaman...tpi...nak wat cam ner kan,,,,x derk rezeki lagi..hahah....posing ngan kamera kawan pun jadi la..




yeay!!!cantik!!!


wow!!




cun!!



nyayian lagu patriotik oleh warga UiTM..


dan aku hanya boley berlagak posing ajer ngan camera mahal org...nak beli sendiri ntah bile agak nya...!!!hahaha

No comments:

Post a Comment