----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, August 30, 2010

~arghhh ujan lebat!!~

aku menggagahkan diri g ke taman u...hah..tgk ape jdi???ujan lebat gler!!basah kitaorg!!




tgk...ader gaya org sakit x..huhu...ala..tonsil jer...sebab ader hal mustahak.pergi la kuar jap..ingat panas hingga ke lewat petang x ku sangka ujan di awal petang..huhu
pic nie aku amek kat pondok luar tu....sementara nak tggu ujan reda....payung pun sampai da kemik2 da...















yang nie plak..time perjalanan balik ke ostel....angin punyer la kencang....nasib baek aku berat...kalu x ngn aku  skali melayang......hehehe(berapa berat x ley cakap ok tapi memang berat)





tunangku....hahaha..aku temankan dier la

No comments:

Post a Comment