----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Tuesday, August 17, 2010

~catatan dari hati~

..macam yang pernah aku catat pada entry yang lepas2..aku ader menyatakan yang aku x derk tempat nak meluahkan perasaan aku..rase sedih...aku akui memang aku mempunyai kawan dan kami bergembira bersama..tpi bg aku...adakala nya aku rase tidak perlu untuk menceritakan semua masalah aku pada mereka...pada mak ayah aku??lagilah....aku x rase yang ,mereka paham ape yang aku rase...aku rase mereka tidak menyelami isi hati aku...kekasih??rasenyer......ntah la...aku x tau nak cakap ape..aku seorang yang happy..tpi sometimes aku rase jiwa aku kosong...macam ader yang x lengkap...macam aku ader masalah lagi...aku pun tak paham..kadang2 aku rase aku seperti x diperlukan.... ya..aku rasa begitu...macamnyer si dia ader menyembunyikan sesuatu..i donk know..sgt keliru..adakah aku masih diperlukan di sisinya....adakah aku masih disayangi..aku masih penting dalam hatinya...ya..aku penat menanti jawapan....jawapan yang hanya dia boleh jawap...aku perlukan kpastian...untuk sebuah jawpan yang pasti!!!

2 comments: