----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, March 31, 2012

~happy bday to me!!~

salam...hari nie last day of march...
hari nie keje petang..
dikala aku sedang xcited untuk menyambut bday aku yg ke 20 last 27 march...aku telah berdepan dengan minggu mid sem exam...muahahah...sangat stress...dikala aku dapat call free...aku plak terpakse memikir..untuk mengutamakan studyku...tetapi ternyata aku kalah kerana melihat muka depan nota sahaja membuatkaan aku terus tensyen lalu mendail beberapa no unutk mengacau org..yeahhh dikala si iman sibok maen badminton...aku mencari no2 laen untuk aku kacau..wahaha..sepupu..kwan2 uitm...junior(menyamar)...kemudian....aku mule tensyen kerna telah membazirkan masa...hahaha...nampak x teruk giler aku!!hahaha...
ok2 anyway aku terharu sangat sebab aku dapat hadiah dari teman2 rapat!!!weeee



thanks to DIBOT,ANA,MAZLINA,ELLY,ZEE :')
DAN PIDAH..TAPI PDAH BG AWAL...BG KEK SARAWAK...SO DAH ABES AWAL..X SEMPAT SNAP..
dan thanks jugak kepada sesiapa yg wish...kawan kskb..kawan2 uitm..kawan2 sekolah....terima kasih sangat2....

kek pun ade tau..cheese kek..aummm...dapnyer

No comments:

Post a Comment