----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, March 24, 2012

~nak x nak kena jugak~


assalamualaikum...
happy saturday guys..
:)

ary nie aku x cuti sebab shif petang.. :)
esok baru cuti..tapi...
x dapat lah nak berjimba2..hahaha
sebab....
next week exam mid sem...weeee.....

wahaha...kalau aku kerja petang..aku memang x study malam tuh..memang penat...7 JAM kerja berdiri!!
anyway..wish me good luck dalam apa yang aku buat k..
doakan aku menjadi seorg hamba-Nya yg solehah..
doakan aku untuk mencinta-Nya lebih dari aku aku mencintai org2 disekeliling aku..
sebab...
aku rase Tuhan sygkan aku..DIA selalu beri aku peluang ke 2...

Imgp7234_147414056ff_189969203_large

Tumblr_m19c52w9z11qhmhdfo1_500_large 

No comments:

Post a Comment