----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, March 22, 2012

~aku x layak~



salam..hye..
i dont know y..tapi aku berpikir..yang aku rase better aku tumpukan hidup aku sendiri..ntah..bukan x seronok tgk org laen bahagia..bukan x cemburu...tapi bile dipikirkan balik...aku x layak pun..actually...yeahhh..aku rase aku kurang..
so...skunk aku pikir..aku x nak kawen..haha..betul wat...macm..erm...aku x cukup sempurna untuk jadi seorg pelengkap hidup..haha..aku malas pikir pasal nie..
aku takut...adakah perkahwinan ini akan berjaya sehingga akhir hayat??
aku x nak amek risiko lah..haha...aku selalu berdoa..jika betul DIA milikku..KAU dekatkan DIA untuk ku..jika DIA bukan milikku..KAU jauhkan die dari aku...yelah..aku berusaha lah nie kan..haha..

 

oh yehh..setelah lama mak aku beli buku nie time tgk teater badai smalam hari tuh (tanpa ajak aku)
aku bace time cuti mid sem tuh..
actually..sangat memberi kesan kepada aku..
yeahh..aku takut jika aku berada dalam keadaan itu.. :( 
ntah...terasa sampai skunk....nak tau...??belilah :)

No comments:

Post a Comment