----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, March 31, 2012

~JJ time~

yeahhh..last sunday...aku g jj..org sebok study..aku g jj..
yelah..aku nak beli barang then aku tension duk lame2 dalam kolej dah lah aku mula start klinikal..cuti x menentu..haha...ok itu alasan logik ok...
aku g berdua je..ngn elli...peghh..memang aku x percaya actually...budak nie kedekut..susah gile nak kuar..wahaha
jj bukit tebrau destinasi...weee...
mule2 nak masuk jj dapat shishedo free...botol kecik je pon..weeee..
pastu nak buat jcard..
amek hang beratur panjang....aku no yg ke 110...mase aku datang tuh baru no 34..
haha
then jalan2 dulu...
pergi kat 

muahahah..actually aku pernah makan sushi nie..long time ago...dulu...pening lepas makan,...sebab x leyh masuk aganye...tekak belacan n tempoyak kan..hahaha
then aku beranikan diri lagi nak makan..yerla..kawan aku cakap sedap...so nak try lah








muke nampak seronok kan..muahhhaaaaha...perghh x sedap pon...nasib baek amek skit..aku x leyh masuk jugak,,nasib baek order air oren..haha

then tgh hari makn johny..toiletmate aku nie plak makan pelik..g beli mee kaler hijau tuh sape suruh..dah x lalu...manis..lol..
haha
diba n the gang dtg...dorg sambut befday semua sekali...haha..aku termasuh..terima kasih :)

psst..malam tuh makan kek roomate n toiletmaate bg plak...wahhh heaven je aku hari tuh..rezeki dtg tergolek2..alhamdulillah :)
-banyak benda aku setelkan hari tuh..aku tukar batteri jam nurse aku
-aku beli barang personal...xpayah nak beli dah laen kali..haha

No comments:

Post a Comment