x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, March 11, 2012

~jauh perjalanan~


assalamualaikum n selamat petang..wee..akhirnyer sampai dah JB..
kul 3 tadi..
hehehe

Tumblr_m0e8sdbocy1qcg6rjo1_500_large

pukul 5 pagi dah bangun siap2...pukul 6 dah nek ETS ke kl sentral...weee..
sampai kl sentral around 8 jugak lah..

diarrhea :( sebab makan kenduri..
perut aku kan x tahan makanan luar nie :(
hehe
then tunggu ana kat mcd...lepak2 dulu...sampai around 10pagijugak lah..

oh yer..dalam mase tuh sempat lah beli

gambar dari encik google..malas snap..haha

n thiis


guadian ade wat jualan ape ntah....mungkin clearance stok sebab!!

semua tuh hargenyer RM 15 semuanya!!!!!!!!!!!!!!

wahhhh..murah kan.....??

hehehe...memang tgh takde duit tapi bile pikir balik...dapat ke jumpe dengan harge yang giler murah cam nie kan??hahaha

ok2.....pastu first time naek coach perempuan..x pernah lagi g..sorg2 plak tuh..aku rase cam hari ini hari berdikari sedunia untuk aku....

aku naek ets n komuter nie sebab x nak susahkan ayah aku..sian die..dier pun x sihat... :)
so..aku berdikari lah..haha

aku kuat kan??haha

pukul 11 naek bas ke jb..pukul 3 sampai!!weee...penat sangat..

ok lah aku pun nak bersiap solat maghrib nie..hehe..assalamualaikum...


1 comment: