x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, June 5, 2011

~vivaz la sangat kan~



hai2....
 
 
 morning semua and assalamualaikum!!!
pagi yang indah kan!!!
well..petang nie ade plan tau..tapi x sure la jadi ker x??? ^__^

 anyway jom sembang pasal semalam....

 semalam g lunch ngn family besar kat tg malim...
love love love sangat...
 haha...
 
then g kedai hp...cadangnyer nak baiki hp yang ader prob...keypad x berfungsi
lcd dier rosak....


sayang kot hp nie..tapi da bape kali dah rosak...masuk jer sem baru rosak...bulan 1 ary tu pun da rosak..ish2.....(mengade betul lah hp nie)

tnye kedai ganti semua kerosakan tu dalam RM180!!!!
 
uishhh...mahal gak tuh..then dier kate mungkin akan rosak ag...huhu..macam buang duit la plak kan....hmmmm...
so..mak and ayah suoh beli baru...nie yang x syok dgr nie...duit kan..haha...beli lah jugak...my mum yang belikan dulu!!! but!!! i have to replace the money!!!!!!!!!

mum!!!
free x boleyh ker????
 
 
 my new vivazzzzzzzzzzzz!!!

^__^

no way!! pink lagi...aku nk putih..tapi x derk..hitam plak da abes...well..pink pun pink la kan....


actually aku memang berkenan kat

bukan ape..nak berlagak jugak cube nak pkai BLACKBERRY kan???tapi x mampu..hahaha..berkenan kat E71 nie...tapi nak di bandingkan harge ngn vivaz lebih kurang jer....


bessarkan eh...




okeyh..tu jer info tuk vivazzz....tq!!

No comments:

Post a Comment