----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, June 6, 2011

~sorry saya dah gila!!~



salam..aku da gila ok!!........saya x tau kenape...aku(tukar nick name) da giler lah!!! aku benci gilar kat ko tau x???? kenapa ar.....aku rase kecewa giler kat ko tau x..permintaan aku yang kecik nie pun..ko pun x boleyh nak tolong tunaikan untuk aku...pelik kenapa aku sayang ko sedangkan ko x derk rase ape2 pun...maksud aku kau x rase ape yang aku rase...ok..bye

mungkin ko sayang aku kot ^__^......cube sedapkan perassaan...hahahaha

1 comment:

  1. permintaan apa tu sayang ? HAHA . nak nyibuk jugakkkkk :P

    ReplyDelete