----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, June 22, 2011

~aku rase keputusan aku betul~

 

salam

well..dalam post aku yang lepas..

aku ader cakap yang aku dapat tawaran SPA

isnin tu aku memang keliru..then selase tu aku pk…yang aku dah buat keputusan…

aku call mak..aku call ayah

aku tanye dorg…pendapat dorg…dorang yakin ker aku mampu buat…dorg yakin ker dengan naluri dorg sbg seorg ayah dan seorg ibu…

sanggup x berjauhan dengan aku…

perak-----> jb !!!Sad smile

jauh tu beb…

aku yang skunk nie duk kat seri iskandar,perak n my home kat sungkai perak pun..tiap2 minggu kalu boleyh aku nak balk..inikan kat jb tuh!!…OMG!!

untuk ur information..aku dapat nursing kat kolej sains kesihatan bersekutu jhor bahru..

daftarnyer…1 julai nie…

semalam aku da tanye penadapat ramai org…aku tanye cikgu sekolah aku…aku tanye maksu aku….kazen aku yang nurse tu..encik azome@ m.a kat unit kesihatan uitm tuh..memang agak2 baek dgn die..sebelum dier mengecewakan kami yang amek pbsm+sekelas dgn dier….(dier kate nak masuk class kitaorg utk koko..tapi org len yang masuk…so…kami merajuk!!!)

aku tanye my kauselor…lec bel aku untuk sem 1…(dier chinese..tapi dier suoh pergi…)

n of course la my roomate kesayangn….tapi…MEMANG DORG X BG PERGI!!

aku amek da borg quit…borg stop ptptn(mak aih…..halalkan jer lah rm7.5k tuh….hukhukhuk)

tapi aku x hantar lagi..aku harap aku dah buat keputusan yang betul…

secare ikhlas hatinyer….aku cintakan uitm…

sebab uitm…aku dapat kawan yang sebaek sekarang….sebab uitm….aku masih berdiri teguh di dunia ini..sebb uitm….aku mendapat peluang untuk bljar di sini..

thanks to ALLAH..sebab ENGKAU beri hambamu yang hina ini peluang untuk mengecapi kebahagiaan di sini…walaupun sekejap…aku rase sangat bersyukur….

aku besyukur sebab aku dapat merase beljar dan berjumpe dengan kawan2 yang terbaek,,,and paling penting aku dapat belajar dengan lec2 yang bes sangat..UiTM di hatiku

(sedih nie…Sad smile )

No comments:

Post a Comment