----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Saturday, June 18, 2011

~manual punyer pasalll!!~



assalamulaikum....good morning.....happy saturday

^__^

semalam g ipoh...
kuar dari uitm pukul 1....driver plak x lepas kuar coz lelaki kena semyang jumaat plak..
aku jadi bidan terjun drive kete manual!!!
what????

manual!!!!!

sumpah!!! dah setaun x drive manual!!!hahaha
redah jer lah kan menunggu kawan kepada kawan aku tuh siap solat jumaat...perhh..kawan2 aku sume mengucap panjang..haha...nasib lah kan
besh jugak la drive sampai bape kali mati kat tgh jalan...hahaha

lagipun aku ader urusan kat sane..aku g cari bank yang x derk kat seri iskandar nie...aku tanam duit aku kat sane...elakkan pembaziran kan...kawan2 aku plak x abes2 shopping.....haha


pukul 8 suku aku sampai uitm seri iskandar...then mandi2..terus g dewan sri iskandar(DSI)..HAHA..pukul 11...abes program..eh2..lupe nak cakap..aku ader program ldk..latihan dalam kumpulan...
penat sangat...

tuh jer aku nak citer nie..
bye!!
wlaupun aku ader kawan2...keluarge..aku still sunyi...

No comments:

Post a Comment