x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, June 19, 2011

~saya sayang ayah~

 

assalamualaikum…

sempena hari bapa nie..aku nak citer pasal bapak aku..

well..aku sayang sangat ayah aku nie…

mase kecik2 ary tuh(I mean dulu lah)

sampaii pernah aku rase..aku sayang ayah aku lebih dari mak aku..yes..itu adalah kebenarannyer…

tapi…aku pun x boleyh hidup tanpe mak aku..sebab dier adelah segalanyer..kirenyer aku lebih manje ngn ayah lah…

cume biler dah besar ckit..ustaz cakap kite kena sayang mak kite 3 kali ganda dari ayah kite..so..aku pun x boleyh la nak lebihkan ayah aku sangat kan……

kenangan ayah aku..

dier x pernah naek tangan kat anak2 dier….ayah x pernah pukul dengan tali pinggang..marah2 ayah pun dier just marah ngn mulut jer…aku rase bertuah dalam bab2 tuh…..ayah aku sporting skit..tapi jgn lebih2…

ayah pesan kat aku…jangan kiter yang lebih2 kat lelaki..biar lelaki yang cari kite..hehehe(malu lah biler ayah ckap cam tuh)

ayah…cakap jer ape yang kami nak….boleh jer jawapan nyer…cume dapat x dapat jer..hehe…

ingat mase kecik2…aku mintak kat ayah…layang2….bangun2 pagi..aku x sangka…layang2 aku dah siap…seronoknyer time tuh…x sangka ayah wat layang2 tu tuk aku…

pernah jugak…aku balik dari tadika…rumah dah dekat…boleyh jalan kaki jer…tapi aku gatal nak naek bas jugak..haha..driver bas tuh plak x tau aku dah pindah rumah….so…dier hantar aku kat rumah lame…..aku ingat lagi…merata ayah aku cari aku…hehe..nakal sangat kot…

aku tau dier sayang aku….

aku plak terlampau sayangkan dier…kalu aku nak citer

ape yang dier dah korbankan tuk aku…terlampau banyak ssangt…

air mate aku pun nak menitik dah nie…hehe..

walaupun skunk nie aku n dier dah rengangg sikit pasal org laen..tapi aku tetapkan sayang kan dier…

kepada org tuh..kalu terbace nie…aku memang x ske berkongsi ayah…peduli lah kalu nak tumpang ker…ape ker…ayah aku tetap ayah aku….jangan melampaui batasan…(aku tujukan khas tuk seseorang….seorang jer tau….!!!korg yang x makan cili jangan tacing plak..hehe)

ayah….kakak sayang ayah sangat..sepertimana kakak sayangkan mak…

terima kasih atas semua kasih sayang…pengorbanan dan segalanyer selama ini….ayah x kan pernah boleyh digantikann dengan org laen…sebab ayah adalah ayah kepada nazrien fatihah dan muhammad nazril muaz sahaja…

kakak x kan pernah sia2 kan ayah n mak….sampai hujung nyawa kakak….kakak sayangkan ayah…..kakak janji….sampai hujung nyawa kakak…kakak akan jage ayah n mak baek2…

 

with love..

nazrien

1 comment:

  1. Siyez taleyh buat entry pasal ayah.
    Nnt rase lain gilerr. hurmm. :'(


    neway,
    Tolong beyla bole? Beyla join contest. kalau sudi, like kan k.
    like ni : http://www.facebook.com/pages/ErnieKhairina-collections/104406449626629

    pastuh like picx nih plak: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=162555077145099&set=a.162465727154034.42126.104406449626629&type=1

    Thank k :)

    ReplyDelete