x change link

----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, April 26, 2010

~who i am~



helllo to all...haha..rupe2 nyer aku lupe nak intro diri aku sendiri..haha...tu la..sebok sgt pasal masalah org laenn...haha...(sebenarnye masalah aku)hehe...kalo nak story...mmg pjg sgt la...so..aku pendekkan....taun nie aku berumor 18 tahun....yup2...da 18 thun menghirup udara di bumi yang indah ini...life aku.....nth la...tpi family aku nie jenis berpindah randah la.....yela....sebagai tuntutan kerja....kerja ape???x perlu tau la..haha...tpi dalam bidang perhotelan la....haha....aku lahir pada 27 march 1992....di hospital MENTAKAB....PAHANG....di mane skunk ni hosptal tu menjadi sebuah hospital sakit jiwa atau femes dgn panggilan gler!!setelah sebuah hospital yg terbesar di pantai timur(aku difahamkan mcm tu la) dibina di bandar TEMERLOH(bdr ikan patin...nyum2...)so,aku nie automatik org pahang la!!!haha....manakala mak aku ni telah dilahirkan di negeri MELAKA.....(aku punyer moyang belah datuk aku baba nyonya)hehe....tpi telah berhijrah ke PAHANG tuk menjadi peneroka felda....ayah aku pula telah dilahirkan di KEDAH......(yang ni plak ader la keturunan keling ckit-di mana aku pun kadang2 ckp belit2..-,n siam)haha....ayah aku berhijrah ke PAHANG tuk mencari rezeki.....so,kalu org tanye aku org mane...aku ske ati la nak cakap aku org MELAKA,KEDAH,PAHANG+PERAK(skunk aku duk perak)haha....pendidikan terakhir aku ialah spm(SMK PPPTR)....kekasih???ader.......haha....sambung nanti...

No comments:

Post a Comment