----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, April 25, 2010

~morning all~

....morning.....!!!hahaha....pagi di kampung!!@ kedah....nasib baek line broadband di kg nie amat sgt bgus!!!!!erm....nampaknyer...aku terpakse menarik balik kate2 yg menggambarkan kegembiraan aku tu....hahahah...aku bru je check semakan panggilan temuduga kursus kplspm..hahahaha..malangnyer..aku x dpt...erm....kekecewaan yang melanda jiwa aku ketika ini....hahaha...aku bukan la berminat sgt...tpi sekurang2nyer......ia dapt mengubati kekecewaan dihati aku setelah gagal mendapat tawaran di matrik in 1st intake...aku hanye berharap...matrik in 2nd intake ni aku dpt la...hahaha....sedih....memang sedih....omg!!!!hahaha.....aku rase amat tertekan kini.....hehehe.....xpela...sbar je....

No comments:

Post a Comment