----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, April 26, 2010

~ada dia atau tiada dia~

salam....blog nie nampaknyer telah menjadi kekasih aku....tempat aku mengisi kesunyian aku...tempat aku meluahkan rasa aku....tempat aku menghabiskan mase lapang aku....walaupon blog nie x bernyawa....x dpt berkata2...tpi sekurang2 blog nie dapt mengubat rase yg ku pendam selame nie..haha..lawak la plak....hehe...sejak2 nie...aku x tau la ape yg sedang berlaku skunk nie....ya...aku buntu....kerana ape??ntah la....sejak2nie jg aku dpt menyesuaikn diri aku tanpa dia....aku dpt menyesuaikan diri tanpa msej dia...tanpe pggilan dari die....ya....aku tau tu...mungkin die sibok ngan exam......ya....aku mengetahuinya...aku cuba menjadi seorg kekasih yg memahami...tidak cukup kah lagi???aku seorg yg ceria.....tpi aku x mampu menjadi seorg remaja yg ceria jika masalh nie meghantui aku.....silapkah aku???adakah kerana jarak yg jauh memisahkan kita menjadi punce kedinginan kite???aku pon tak tau mengape.....argh!!keadaan nie wat aku x dpt berfikir dgn rasional.....die begitu dingin dgn aku.....hahaha....erm....aku seorg pencinta yg setia....setia pada seorg lelaki walaupon jarak memisahkan kita......aku rindu sayang kamoo......aku takut aku penat...penat melalui semua ini.....argh!!adakah perpisahan menjadi jalan terbaek buat kita???oh...tidak!!aku takot.....aku bimbang...adakah aku mampo hidup tanpa mu???aku penat untuk memulakn satu perhubungan serius yg bru.....arghhh!!pasti mengambil mase tuk mengenali hati budi masing2....pasti sudah cukup membuang mase aku....oh tuhan...ape yang aku perlu lakukan.....tolonglah hambamu yg lemah ini.....yang kerdil...yg tidak pernah lepas membuat kesilapan.....oh tuhan....kau tabahkan hatiku ini.....kau kuatkan hati ini...oh...tuhan....aku sayangkannya......aku rindukannya....adakah perasaanku ini sama dengan perasaannya...adakah dia merasai gelora dijiwaku ini???aku benci....aku rindu..aku sayang...

No comments:

Post a Comment