----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Sunday, April 25, 2010

.....salam permulaan sebuah kehidupan baru......

..salam..hehe..akhirnyer aku x percaye...yang aku sudah mempunyai blog sendiri....hehe...bukan ape...aku nie boleh lah dikire sebagai pemalas jgk la kalu nak wat karangan time skolah dulu..haha...esok nak antar...malam bru sibok nak draft karangn la...tu pon asenyer mcm nak pecah otak..hahaha....x pon..agak2...memang da mls sgt..or mcm x sempat gler nak wat..ape ag..copy je la org punyer..haha..tpi copy pon yg point2 lak..hahaha....ops!!kantoi la beb...jgn kasitau cikgu bm tersayang ku...mr fadli...tau...hahaha...so..aku harap...ape yg aku wat ni..bukan hanye sekadar.....hangat2 tahi ayam la...so..hope aku dpt teruskan jugak menjayakan blog nie...walaupon x derk org nak bace...hahaha..takpela..yg penting..blog nie dapat mengisi jiwa aku yg kadang2 kesunyian dek angkara sikap si dia yang mengalahkan gurl period..haha...so...permulaan....knpe blog nie bertajuk ~aku cyunk dia(anje)~?coz aku rase aku sedih n sunyi...disamping perasaan aku yang sayangkan dia,,,hahaha...k tu je la utk post ni.....da......

No comments:

Post a Comment