----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Wednesday, April 28, 2010

~cinta~

salam....bg aku cinta itu terlalu complicated...ya...terlalu rumit....aku pasti semua org bersetuju...cinta tidak selalunya indah....adakalanya manis...dan adakalanya pahit....dan jika pahit....apakah puncanya????siapa yang menjadi penyebab?????dan bagaimana anda mengendalikan masalah dalam hubungan anda??dan pastinya kita mesti bijak dalam menyelesaikan masalah....ego???argh...itulah masalah utama....ya...jika masing2 ingin mempertahankan ego masing2...bila masalah akan selesai..???bg aku sendiri.....ya..aku juga byk kekurangn dlm hubungn aku...tpi aku meminta si dia memahami ku....bg pendapat aku....bertolak ansur,jujur,ikhlas,bertanggungjawb,humble,menghormati org laen,sabar...merupakan resepi dalam satu perhubungan....adakah anda setuju dgn pendapt ini????tpi seorg perempuan seperti aku ini....yg masih jahil mengenai agama...aku memerlukan lelaki yg baek budi pekertinya...yg dapt membimbing aku menuju ke jalan yg diredhai oeh ALLAH....aku mempunyai sikap yg aku sendiri tidak berkenan...ya...aku jenis yg baran(x la kaki pukul..heheehe)....aku jenis yg kuat cmburu..aku juga bukan jenis yg berdikari..kecuali keadaan memaksa....aku jugak jens yg ske menangguhkan kerja...jdi aku harap....lelaki yang aku cintai dan mencintai aku dpt menerima diri aku yang serba kekurangan ini dgn hati yang ikhlas mencintai ku.....bukan diatas faktor2 laen...tpi kerana aku ialah nazrien....wasalam...

No comments:

Post a Comment