----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Thursday, December 8, 2011

~asyik x kena jer~


salam ^__^
now aku kat rumah..
busy sikit..ayah aku admitted sabtu ary tuh..
selase baru discharge...
yeahh...penat..ssebab kena berulang alek g ipoh...drive sendiri...haha...then...isnin tuh aku sesat ke seri iskandar...yeahhhh,,uitm!!!
then isnin tuh ayah suruh tido hotel jer...wheeewww..yeahhhh..baju x bawak.....nasib baek hotel dekat ngn ipoh parade jer...
shopping baju...hehe...
ok2...
cerita len dah nie..
ok2...aku x tau lah mak aku nie...aku asyik kena marah jer...kena kritik itu ini...padahal ader org kat rumh...bile si faz tuh ade kat rumah cakap slow2 jer....tau plak....bsing satu rumah....aduiii...aku nie dah 3 bulan x balik....kesian lah kat aku...aku bukan x buat langsung..aku buat jer.....cume dalam 5 benda tuh...3 jer lah aku buat kan...hhahaha...mane x nyer...5 arahan terus bg...ingat aku nie memory card ker nak ingat semua...tensyen aku asyik kena marah jer..
malu lah aku jugak....
hmmm...ntah lah weh...sabar jer lah...


No comments:

Post a Comment