----welcome!!!---


I made this widget at MyFlashFetish.com.

nuff!!!

Followers

About Me

My photo
I am cik rien....22 years old(27 march)...trying best what im doing..love people who love me.. :)...

Monday, December 19, 2011

~sapa nak kawennn????~



ha....sape nak kawennn???angkat tangan!!!!

ha....bgus2...

kalau korg masih mencari2 photographer yang sesuai untuk majlis kawen korg.....korg boleyh lah pilih


so...kat sane nanti...korg boleyh dapatkan email....no phone untuk dihubungi k...
cantik!!

aku prefer kalau photoshoot kat garden...wahahha....
nak tunggu aku biler lagi kan...
x derk calon lah weiii...
nanti dah ader calon aku habaq mai okeyh..wahaha....
ok2..sebelum terlupe bukan gambar kawen jer..tapi macam2 event..cakap jer..tapi kalau parti bikini ker parti liar ker....jangan lah kan...haha,,,

aku letak sikit pic ok...nak tgk lebih lanjut sila lawat web yang aku dah bg kat atas tuh...






ok2 cukup....
so..jom gempur link nie..


cik rien: psstt...boleyh lah dapat diskaun tolong promote nie kan??wahaha

No comments:

Post a Comment